اخبار داغ

من به شعار اعتقاد چندانی ندارم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در برنامه غیر محرمانه اظهار داشت: مشروعیت نظام کشور بر دو پایه نظام رهبری و آراء مردم استوار است. سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید توجه داشته باشند فردی که برای ریاست جمهوری […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
122 بازدید
کد مطلب : 48488

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در برنامه غیر محرمانه اظهار داشت:

مشروعیت نظام کشور بر دو پایه نظام رهبری و آراء مردم استوار است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:

مردم باید توجه داشته باشند فردی که برای ریاست جمهوری کاندیدا می شود، در وهله اول باید از رجال سیاسی باشد و توانایی تجزیه و تحلیل مسائل کلان، مشکلات جامعه و مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را داشته و در عرصه های مختلف خود را نشان داده باشد. 

دلخوش با تاکید بر اینکه مردم باید توانایی تفکیک میان شعار و عمل را داشته باشند، افزود:

یک کاندیدای ریاست جمهوری باید اعمال و افعال او در گذشته کاملا مشخص باشد. 

فردی که می خواهد رئیس جمهور شود، باید شعارها را با قوانین بالادستی هماهنگ داشته باشد. مردم بدانند که او عمل کننده است و تجربه خود را در ارتباط با مسائل مختلف کشور نشان داده باشد در غیراینصورت نتیجه مناسب حاصل نخواهد شد. 

دلخوش درباره دلایل اینکه بعد از انقلاب سطح مدیریت ها تنزل یافته است، گفت:

بخشی از آن به دلیل نوع نگرش مردم به افراد است. مردم در انتخاب خود باید دقت بیشتر داشته باشند و بدانند افرادی که شعار می دهند و تنها خواستار به دست آورن کرسی هستند. 

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به شعار اعتقاد چندانی ندارد، گفت:

در حال حاضر مردم به راحتی می توانند تشخیص دهند که برنامه های کاندیدای ریاست جمهوری با سند بالادستی کشور هماهنگ است یا خیر. 

کاندیدای ریاست جمهوری باید با برنامه مشخص و با استفاده از قوانین بالادستی با مدرک با مردم سخن بگوید. مردم از سابقه کاندیدا آگاه باشند، و این شخص بعد از انقلاب در کشور چه میزان موثر بوده است، غالبا رجل سیاسی به یک جوان اطلاق نمی شود، بلکه به کسی گفته می شود که بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده باشد. 

مناظره های ریاست جمهوری جای بحث و جدل نیست و اگر به کشور خود علاقه مند هستیم باید از این حاشیه ها دوری کنیم. 

در حال حاضر یکی از مشکلات کنونی این است که نزدیک انتخابات هستیم لیکن هنوز معلوم نیست چه افرادی کاندیدا خواهند شد. در حالیکه در سال های گذشته اینطور نبود. این مسائل باعث سردی جامعه می شود. دشمنان نیز از سویی در حال تبلیغ کردن با هدف ضربه به کشور هستند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *