اخبار داغ

فاجعه مسکن ناشی از عدم تفکر دولت است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که در باشگاه خبرنگاران برگزار شد، گفت: فاجعه امروز مسکن ناشی از عدم تفکر دولت در حوزه مسکن است. سعید محمد نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: ما در سخت ترین شرایط تحریم قرارگاه خاتم (ص) را اداره […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
168 بازدید
کد مطلب : 48442

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که در باشگاه خبرنگاران برگزار شد، گفت:

فاجعه امروز مسکن ناشی از عدم تفکر دولت در حوزه مسکن است.

سعید محمد نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت:

ما در سخت ترین شرایط تحریم قرارگاه خاتم (ص) را اداره کردیم و با تحریم های خارجی از داخل هم تحریم شدیم.با عملکرد خود در این قرارگاه تحریم ها را دور زدیم و با سرعت بیشتر کار خود را پیش بردیم.

امروز حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور نیاز داریم؛ همچنین ۳ میلیون واحد خالی داریم که پیش بینی میکنیم حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد از آن ها را آزاد سازی کنیم.

برنامه ما این است که طی ۴ سال ۴ میلیون واحد بسازیم. استفاده از واحدهای خصوصی و واحدهای کم بهره از اقدامات ما برای پیشبرد این برنامه ها خواهد بود.

فاجعه امروز مسکن ناشی از بی دولتی و عدم تفکر دولت در حوزه مسکن است.برنامه ما این است که با کمک شهرداری‌ها، زمین و زیرساخت رایگان فراهم کنیم و ما کاهش مشکلات سازندگان، آن ها را به ساخت در حاشیه شهر تشویق کنیم.

سردار محمد ضمن تشکر از شورای وحدت گفت:

تا امروز با هیچکس صحبت ائتلافی نکردم.از شورای وحدت تشکر میکنم که من را دعوت کردند.معتقدم مردم باید بپسندند، نه افراد.به دنبال انشقاق جبهه انقلاب نیستم.

دولت آینده باید یک دولت ولایی و انقلابی باشد.در هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب افراد انقلابی و ولایی را میشناسم.اگر شرایط تغییر کند به نفع فرد اصلح کنار میکشم.

در گفتمان سیاسی به خودم نزدیک هستم و از نظام سلطه دور هستم.سعی میکنم به مردم نزدیک باشم و بین مردم حرکت کنم.

براساس آخرین صحبت ها، آقای رئیسی هنوز تصمیمی بر حضور در انتخابات نگرفتند؛ اگر شرایط جدید رقم خورد در آن زمان تصمیم گیری خواهد شد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تبعیض بین کاندیداهای نظامی اظهار داشت:

اگر کاندیداها برنامه های خاصی برای تحول در کشور داشته باشند و تنوع خوبی در روش ها داشته باشند، مشارکت خوب خواهد بود.پیش بینی من، مشارکت بالای ۵۰ درصد است.

از آذرماه خروجم از قرارگاه خاتم (ص) مطرح شد و در بهمن ماه این موضوع توسط فرماندهی سپاه بررسی و در ۱۷ اسفند کناره گیری من از قرارگاه خاتم انجام شد.

سنگ اندازی های زیادی برای من انجام شد و مشکلات زیادی بر سر راه من ایجاد کردند.تبعیض بین کاندیداهای نظامی یکی از این مشکلات بود.

اگر کسی کوچکترین تخلفی از من سراغ دارد با اسناد و مدارک آن را در رسانه ها و فضای مجازی منتشر کند؛ هیچ شکایتی از هیچکس نمیکنم.افتخار میکنم که سی سال کار اقتصادی کردم و یک لکه سیاه در کارنامه ندارم.

سردار محمد در ادامه عنوان کرد:

پرسنل سپاه هستم و دارای فیش حقوقی مشخص؛ همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه علمی امام حسین (ع) هستم و جمعا ۱۲ میلیون تومان حقوق میگیرم.

خیلی اموال خاصی ندارم.در حد نیاز های اولیه یک منزل و خودرو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *