اخبار داغ

شکست خانگی مس و فرصت برای تعقیب کنندگان

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته با انجام ۲ بازی آغاز شد که به ترتیب خوشه طلایی ساوه و هوادار تهران با یک گل بر مس کرمان و چوکا تالش غلبه کردند. در اولین دیدار شب گذشته مس کرمان صدرنشین مسابقات در زمین خود […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
43 بازدید
کد مطلب : 48298

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته با انجام ۲ بازی آغاز شد که به ترتیب خوشه طلایی ساوه و هوادار تهران با یک گل بر مس کرمان و چوکا تالش غلبه کردند.

در اولین دیدار شب گذشته مس کرمان صدرنشین مسابقات در زمین خود با خوشه طلایی ساوه دیدار کرد که در این بازی با تک گل تماشایی و استثنایی حسین مرادی فر مغلوب شد.

کرمانی‌ها که از ابتدای نیم فصل دوم صدر جدول را در اختیار دارند، در این بازی پذیرای پنجمین شکست فصل خود شدند اما با این وجود آنها تا پایان این هفته هم به دلیل فاصله‌ای که با تعقیب کنندگان خود دارند، صدر را از دست نخواهند داد. اما این شکست فرصتی را در اختیار استقلال خوزستان، بادران و فجر سپاسی قرار داد تا امشب فاصله خود را با صدرنشین مسابقات بکاهند.

هوادار هم که از تیم‌های خوب و امیدوار این فصل برای صعود به لیگ برتر است، توانست در دیداری خانگی چوکا پایین جدولی را با یک گل شکست دهد تا ۳۷ امتیازی شده و رسماً در میان تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد.

امشب و در ادامه این مسابقات رایکا با آرمان گهر دیدار می‌کند، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم دربی استان بوشهر را برگزار می‌کنند، خیبر در خرم آباد از قشقایی شیراز پذیرایی می‌کند، شهرداری آستارا که روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد میزبان نود ارومیه است، و استقلال ملاثانی در کرج با گل ریحان دیدار می‌کند.

همچنین استقلال خوزستان نزدیک ترین تعقیب کننده مس صدر جدولی در اهواز از ملوان پذیرایی می‌کند و در حساس‌ترین بازی امشب نیز بادران و فجر سپاسی که تیم‌های چهارم و پنجم جدول هستند در شیراز با یکدیگر دیدار می‌کنند.

در حال حاضر مس کرمان با ۴۲ امتیاز از ۲۳ بازی در صدر جدول قرار دارد و استقلال خوزستان با ۲۲ بازی به همراه هوادار با ۲۳ بازی هر کدام با ۳۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. بادران و فجر سپاسی هم با ۳۵ و ۳۴ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول هستند.

در انتهای جدول نیز گل ریحان با ۱۵ و نود ارومیه با ۱۹ امتیاز قرار دارند و نزدیک ترین تیم به آنها نیز چوکا با ۲۳ و قشقایی با ۲۴ امتیاز هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *