اخبار داغ

شعار من خدمت، صداقت و تلاش مضاعف

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: من معتقدم اگر آقای روحانی در این دوسال گذشته فقط کار و سکوت می‌کرد و حرف‌ها را سخنگوی دولت می‌زد کشور بهتر اداره شده بود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صادق خرازی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درحالیکه فرصت چندانی تا انتخابات […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
141 بازدید
کد مطلب : 48376

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: من معتقدم اگر آقای روحانی در این دوسال گذشته فقط کار و سکوت می‌کرد و حرف‌ها را سخنگوی دولت می‌زد کشور بهتر اداره شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صادق خرازی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درحالیکه فرصت چندانی تا انتخابات ۱۴۰۰ باقی نمانده است، برنامه و شعارتان در انتخابات چیست، گفت:

شما قطعی فرض کردید که من برای انتخابات خواهم آمد.

خرازی با اشاره به اینکه یکی از گزینه های حزب ندای ایرانیان برا انتخابات است افزود:

اما هنوز تا اتخاذ تصمیم قطعی فراز و فرودهای زیادی پیش رو داریم. شعار من «خدمت، صداقت و تلاش مضاعف» است. البته شعار اصلی هنوز انتخاب نشده و دوستان در اتاق فکر حزب باید روی آن بحث کنند؛ آنچه از بستر فکری من بیرون می‌آید و آن را حلقه مفقوده ایران امروز می‌دانم این سه مورد است: تلاش صادقانه، خدمت مشفقانه برای مردم و به راه انداختن چرخ تولید و اقتصاد ایران.

هیچ‌چیز امروز به اندازه حرکت چرخ‌های تولیدِ اقتصاد کشور برای من اهمیت ندارد و این یعنی پایان اقتصاد دولتی، هدایت به سمت اقتصاد آزاد و سرمایه‌گذاری‌های عمده دولت در عرصه‌های زیربنایی اقتصاد و صنعتِ توسعه محور درکشور و ایجاد اشتغال برای جوانان.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در رابطه با برنامه هایش توضیح داد:

خودم با همراهی افراد متخصص در کارگروه‌های ویژه تلاش کرده‌ایم و برنامه‌های مختلفی را نوشته‌ایم. ۹۰ درصد برنامه‌ها نوشته شده است.

حزب، نقش ویژه‌ای در ارائه این برنامه‌ها داشته است. دوستان همگی کار می‌کنند و گروه‌های کاری مختلفی در همه ابعاد تشکیل شده است. مثل گروه‌های اقتصاد انرژی، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد توسعه و سایر گروه‌هایی که تلاش خود را می‌کنند و با من در ارتباط مستقیم هستند.

مهم‌ترین مؤلفه ما این است که با ابرپروژه‌ها از ابر بحران‌ها عبور کنیم، ابتدا باید بحران‌های کشور را شناسایی نمود و اهداف را در قالب پروژه‌های محوری محقق کنیم و کشور را به یک کار بزرگ برسانیم. در فرآیند چنین حرکتی می‌توان کارهای اساسی انجام داد، در غیر این صورت دچار بحران‌های جدی خواهیم شد.

خرازی در رابطه با اعلام قطعی برای حضور در انتخابات گفت :

در این هفته یا هفته آینده این موضوع مشخص خواهد شد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در رابطه با کاندیداتوری ظریف نیز گفت:

من پاسخ قطعی از طرف آقای ظریف برای اقناع شما ندارم؛ اما آنچه می‌دانم این است که امروز اجماع همه اصلاح‌طلبان روی او (ظریف) است و فکر می‌کنم همه گروه‌های اصلاح طلب اسم او را پیشنهاد داده‌اند. علت این انتخاب می‌تواند از تدبیر، درایت، اهمیت روز سیاست خارجی و ظرفیت‌سازی برای حل مشکلات و معضلات باشد. این عقل و خرد جمعی است که هرکس به ظن خود روی ظریف بحث جدی انجام می‌دهد.

نمی‌توانم با قطعیت بگویم ظریف می‌آید یا نمی‌آید، اما این را در تاریخ انقلاب تجربه کرده‌ام که هرکس محکم گفته «نمی‌آیم» خواهد آمد!

استعفای ظریف [در ماجرای سفر بشار اسد به تهران] یک تاکتیک بود، نه یک حرکت استراتژیک.

خرازی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید سابقه شما برای حل مشکلات فعلی کافی است، عنوان کرد:

من نمی‌دانم. باید بروید سابقه من را در جنگ و بعد از جنگ ببینید، اجلاس سران را چگونه برگزار کردم، آن موقع که دیپلمات بودم، دیپلمات نشسته بودم یا ایستاده، آن موقع که سفیر بودم، آیا من سفیر به معنای واقعی کلمه بودم یا سرایدار یک مهمان‌خانه دولتی بودم؟

صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان:

من معتقدم اگر آقای روحانی در این دوسال گذشته فقط کار و سکوت می‌کرد و حرف‌ها را سخنگوی دولت می‌زد کشور بهتر اداره شده بود.

دولتی‌ها نمی‌خواهند بفهمند که دیگر آن ۲۵ میلیون رأی را ندارند.

عملکرد دولت به سبد رأی جریان اصلاحات ضربه زده است.

اصلاح‌طلبان از مردم نباید عذرخواهی کنند بلکه این اصولگرایان هستند که باید عذرخواهی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *