اخبار داغ

رسوایی اخلاقی در رژیم صهیونیستی

رسوایی اخلاقی جدیدی در ارتش رژیم صهیونیستی آشکار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روزنامه یسرائیل هیوم گزارش داد: اداره قضایی ارتش در حال بررسی اقدام یک نظامی زن اسرائیل به تصویربرداری غیر اخلاقی از دیگر نظامیان زن به دستور مافوقش است که افسر مرد است. در گزارش این روزنامه تاکید شده است که […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
129 بازدید
کد مطلب : 48468

رسوایی اخلاقی جدیدی در ارتش رژیم صهیونیستی آشکار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روزنامه یسرائیل هیوم گزارش داد:

اداره قضایی ارتش در حال بررسی اقدام یک نظامی زن اسرائیل به تصویربرداری غیر اخلاقی از دیگر نظامیان زن به دستور مافوقش است که افسر مرد است.

در گزارش این روزنامه تاکید شده است که این سرباز زن به دستور مافوقش تصاویری غیر اخلاقی را از دیگر نظامیان گرفته و برای او ارسال کرده است.

هر دو نظامی اسرائیلی برای محاکمه به دادگاه نظامی معرفی شده اند.

به اعتراف یسرائیل هیوم، سال ۲۰۲۰ شاهد ۲۴ درصد افزایش تجاوزات جنسی در واحدهای نظامی ارتش اسرائیل و به همین میزان افزایش شکایت های تقدیم شده از سوی نظامیان نسبت به آزارهای جنسی در واحدهای نظامی بوده است.

به گفته کارشناسان، به دلیل شرایط جرایم اخلاقی ، بسیاری از قربانیان از بازگو کردن آن یا تقدیم شکایت امتناع می‌ کنند ، همین امر باعث می‌ شود تا شمار آن در پژوهش ها و آمارها بسیار بالاتر تخمین زده شود.

افزایش شدید این نوع رفتارها در ارتش رژیم صهیونیستی باعث ورود مستقیم ریاست ستاد ارتش به این مسئله و تهدید نظامیان به برخورد بدون اغماض با آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *