اخبار داغ

بیانیه پایگاه خبری تجهیز نیوز به مناسبت روز جهانی قدس

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز در بیانیه ای روز قدس را روز اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر دانست و همراه با مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان بار دیگر بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد. در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
142 بازدید
کد مطلب : 48281

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر مسئول پایگاه خبری تجهیز نیوز در بیانیه ای روز قدس را روز اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر دانست و همراه با مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان بار دیگر بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام است. در این روز مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان با برگزاری مراسم، آیین‌ها بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان تأکید می‌کنند.

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان  گفت : جبهه مقاومت در مناطق مختلف جهان با الگوسازی مردمی خویش از سرداران شهیدش همچون سردار سلیمانی عزیز، اسرائیل را لحظه به لحظه به محوکردن و دور ساختن از حیات خویش وادار ساخته و امت اسلام و احرار جهان را روز به روز به قدس شریف و دستیابی به آن آرمان الهی نزدیک و نزدیک تر می کند. پیشرفت های هسته ای صلح آمیز و قوت گرفتن توان دفاعی کشورهای اسلامی، که حتی لحظه ای ایهام عقب نشینی نخواهد داشت، خواب راحت را از قدس نشینانِ در آرزوی سلطه و منفعت طلبان معامله دروغین و نافرجام قرن، ربوده است.

طاهرزاده موسویان افزود: حملات کور به تأسیسات هسته ای و زیربنایی، تفتیش و یورش مستمر به خانه های فلسطینیان، افزایش جنایات وخشونت ها برعلیه زندانیان و اسرای مظلوم، رؤیاهای توهم انگیز عادی سازی روابط کشورهای وابسته و بزدل جهان و همچنین آزمایش های مخفیانه وشکست خورده اتمی، دست و پا زدن های پایانی رژیم صهیونیستی بر لبه پرتگاه سقوط است اما بدانند که مردم جهان با محکومیت و نقض جدی ایده قدس شرقی و غربی و تاکید قاطع بر پایتختی دائمی قدس شریف، باردیگر بیدارتر از سابق، بر نابودی آنان قد علم کرده اند.

طاهرزاده موسویان خاطر نشان کرد : روز قدس همه کشورهای اسلامی را حول یک‌محور مهم با یکدیگر متحد می‌کند، به همین دلیل جبهه کفر همه تلاش خود را برای تضعیف آن به کار می‌گیرد که در مقابل ما باید با تمام توان این آرمان را حفظ کنیم و با استفاده از همه راه‌های ممکن گسترش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *