اخبار داغ

آغاز انتخابات ۱۴۰۰ فدراسیون‌ها با دوچرخه‌سواری و شطرنج

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در سال جاری از خردادماه آغاز خواهد شد. دوچرخه سواری اولین فدراسیونی است که برگزاری انتخابات آن در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است. قرار است انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ۵ خردادماه برگزار شود. برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون ۱۶ نفر کاندیدا شده […]

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1400
43 بازدید
کد مطلب : 48352

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در سال جاری از خردادماه آغاز خواهد شد. دوچرخه سواری اولین فدراسیونی است که برگزاری انتخابات آن در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است.

قرار است انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ۵ خردادماه برگزار شود. برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون ۱۶ نفر کاندیدا شده بودند اما بعد از دو مرحله بررسی صلاحیت کاندیداها در کمیسیون تطبیق و مراجع ذی صلاح تنها ۴ نفر مجوز حضور در مجمع را گرفتند.

عبدالرحمن قاسمی، سید رضا میر ابوطالبی، نوربخش عسکری و محمود رشیدی کاندیداهایی هستند که در انتخابات ۵ خردادماه دوچرخه سواری شرکت می کنند.

خسرو قمری رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه سواری بود. ریاست وی در این فدراسیون ۶ بهمن ماه سال گذشته به پایان رسید.

شطرنج دومین فدراسیونی است که انتخاباتش در سال جاری برگزار خواهد شد. طبق تصمیم وزارت ورزش قرار است انتخابات این فدراسیون ۱۲ خردادماه برگزار شود.

این در حالی است که ۱۴ ماه از دوره سرپرستی در شطرنج می گذرد. دوره ریاست قبلی فدراسیون شطرنج که در اختیار مهرداد پهلوان زاده بود اسفندماه سال ۹۷ به پایان رسید اما به خاطر برخی مسائل حاشیه‌ای که منجر به ابطال ثبت نام‌های اولیه و اعلام نام نویسی دوباره از کاندیداها شد و تا مات شدن یکی از نامزدها هم ادامه داشت، تعیین متصدی جدید شطرنج را تا به امروز به تاخیر انداخته است.

انتخابات ۱۲ خردادماه فدراسیون شطرنج با حضور حسن تامینی، افشین داوری، رضا شیرین آبادی، احمد گواری، محمد ابراهیم مداحی به عنوان کاندیداهای تایید صلاحیت شده برگزار خواهد شد.

وزارت ورزش در حالی برگزاری انتخابات دو فدراسیون شطرنج و دوچرخه سواری را در دستور کار قرار داده است که دو ماه از برگزاری آخرین انتخابات توسط این وزارتخانه می گذرد. سال گذشته با برگزاری انتخابات ۱۶ اسفندماه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پرونده مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها در وزارت ورزش بسته شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *