اخبار داغ

گاز قطع شده ۸۰۰ مشترک شیراز ، دوباره وصل شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس گفت:جریان گاز در شبکه توزیع شیراز برای ۸۰۰ مشترک در منطقه بلوار عدالت که پس از حادثه پنجشنبه شب قطع شده بود،برقرار شد. محمود قهرمانی، جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حین عملیات بتون ریزی، شب گذشته ناخن بیل مکانیکی پیمانکار قطارشهری شیراز به لوله […]

اشتراک گذاری
17 اردیبهشت 1400
142 بازدید
کد مطلب : 48259

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس گفت:جریان گاز در شبکه توزیع شیراز برای ۸۰۰ مشترک در منطقه بلوار عدالت که پس از حادثه پنجشنبه شب قطع شده بود،برقرار شد.

محمود قهرمانی، جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حین عملیات بتون ریزی، شب گذشته ناخن بیل مکانیکی پیمانکار قطارشهری شیراز به لوله فلزی ۱۰ اینچ ۶۰ پوند توزیع گاز شیراز برخورد کرد و این لوله پاره شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در بلوار عدالت شیراز،تقاطع بلوار پاسارگاد،محوطه کارگاه قطار شهری است افزود: امدادگران گاز به محل اعزام شدند و شیرهای مربوط بسته شد.محوطه ایمن سازی و به مشترکانی که  گازشان قطع شده بود اطلاع رسانی شد. 

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس به هیچ یک از نفرات،تجهیزات،ماشین آلات، منازل ومردم در این حادثه آسیبی وارد نشده است. 

قهرمانی اضافه کرد :از ساعت یک بامداد جمعه عملیات ترمیم شبکه آسیب دیده آغاز شد و ساعت ۹ صبح این روز عملیات به اتمام رسید و جریان گاز اکنون برقرار شده  و گاز مشترکین وصل شده است.

بروز این رخداد موجب هراس و خروج برخی از ساکنان این منطقه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *