اخبار داغ

پیشرفت و توسعه کشور در گرو تقویت رسانه‌ها است

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان فعال اجتماعی و رسانه ای بر ضرورت توجه ویژه به رسانه‌ها و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: توسعه هرجامعه در گرو تقویت رسانه‌ها است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید فخرالدین طاهرزاده موسویان گفت: امروزه نقش اهالی رسانه در جریان سازی و هدایت افکاری عمومی بسیار مهم است. او ادامه داد: […]

اشتراک گذاری
15 اردیبهشت 1400
170 بازدید
کد مطلب : 47912

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان فعال اجتماعی و رسانه ای بر ضرورت توجه ویژه به رسانه‌ها و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: توسعه هرجامعه در گرو تقویت رسانه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید فخرالدین طاهرزاده موسویان گفت: امروزه نقش اهالی رسانه در جریان سازی و هدایت افکاری عمومی بسیار مهم است.

او ادامه داد: خبرنگاران مسئولان را به رعایت عدالت و توزیع عادلانه ثروت هدایت می‌کنند که بعد از سه قوه در کشور، می‌توان از رسانه‌ها به عنوان چهارمین قوه تأثیرگذار یاد کرد.

طاهرزاده موسویان تصریح کرد: این رسانه‌ها و خبرنگاران هستند که مردم را مطالبه گر و مسئولان را پاسخگو می‌کنند و به همین خاطر باید توجه ویژه ای به رسانه‌ها و صاحبان قلم شود.

سید فخرالدین طاهرزاده مسوویان در پایان با بیان اینکه توسعه هر جامعه در گرو تقویت رسانه‌های آن جامعه است، افزود: این خبرنگاران هستند که تعیین می‌کنند شهر و استان ما در آینده در چه جایگاهی قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *