اخبار داغ

آمریکا حاضر به راستی آزمایی نیست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی انتشار خبری به نقل از منابع ناشناس دولت آمریکا در خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس درباره آمادگی آمریکا برای برداشتن برخی تحریم‌ها، اما منابع مطلع ایرانی در تهران تاکید کردند: آمریکا هنوز حاضر به لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی واقعی آن نشده است. یک منبع امنیتی درباره آخرین […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1400
134 بازدید
کد مطلب : 47743

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی انتشار خبری به نقل از منابع ناشناس دولت آمریکا در خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس درباره آمادگی آمریکا برای برداشتن برخی تحریم‌ها، اما منابع مطلع ایرانی در تهران تاکید کردند:

آمریکا هنوز حاضر به لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی واقعی آن نشده است.

یک منبع امنیتی درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین گفت:

آمریکا نه تنها تا کنون لغو همه تحریم‌ها را نپذیرفته، بلکه حتی با لغو موثر همان تحریم‌های ناقص هم موافقت نکرده است.

آمریکا قصد دارد تحریم‌های اصلی اقتصادی ایران را صرفا در بازه های ۴ ماه و ۶ ماه به صورت موقت متوقف کند که در این صورت هیچگونه گشایش اقتصادی و روابط اقتصادی خارجی جدی شکل نخواهد گرفت.

در روزهای اخیر نیز چند مقام ارشد آمریکایی از جمله سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور تاکید کردند که هرگز با لغو همه تحریم‌ها موافقت نخواهند کرد.

یک مقام آمریکایی در هفته گذشته گفت که نه تنها آمریکا با لغو همه تحریم‌ها و سپس راستی آزمایی آن توسط ایران مخالف است، بلکه حتی ضمانتی هم برای باقی ماندن در برجام نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *