اخبار داغ

وحدت اصولگرایان وابسته به ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علاءالدین بروجردی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدم که نخست با توجه به ولایتمداری ملت ایران و تاکیدات مداوم مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات و دوم سیاست دشمنان ایران از جمله آمریکا که خود محرک خوبی برای مردم است و […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1400
106 بازدید
کد مطلب : 47669

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علاءالدین بروجردی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت:

معتقدم که نخست با توجه به ولایتمداری ملت ایران و تاکیدات مداوم مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات و دوم سیاست دشمنان ایران از جمله آمریکا که خود محرک خوبی برای مردم است و سوم نارضایتی مردم از وضعیت موجود باعث می‌شود که مردم بیش از هر سال پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

زیرا نظام ما بر اساس مشارکت مردم رقم خواهد خورد و موضوع عدم مشارکت هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، گرچه خیلی دیر نامزدها به عرصه ریاست جمهوری پا گذاشتند؛ اما در نهایت اصولگرایان به یک جمع بندی واحد خواهندرسید. اگر آیت الله رئیسی این مسئولیت را بپذیرد طبیعتا این مشکل حل خواهد شد و در غیر اینصورت کار درجبهه اصولگرایان برای رسیدن به یک نامزد واحد مشکل خواهد شد.

در جناح مقابل هم بعید است که اتفاق خاصی رخ داده باشد، اما طبیعت انتخابات و آزادی در کشور ما حکم می‌کند که همه افرادی که خود را اصلح می‌دانند خود را در معرض قضاوت قرار داده و در انتخابات شرکت کنند؛ حضور جناح مقابل هم به مشارکت بالای مردم کمک خواهد کرد و در نهایت معتقدم که انتخاب اصلحی شکل خواهد گرفت که شرایط فعلی را به سمت بهبودی خواهد برد.

آقای مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف و محمدجواد ظریف افرادی هستند که در حال حاضر نامشان بر سر زبان‌ها مطرح است و باید منتظر ماند و دید که اعلام حضور صورت می‌گیرد تا مردم تکلیف خود را برای شرکت در انتخابات بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *