اخبار داغ

می خواهند روابط روسیه و ایران را قطع کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به انتشار یک فایل صوتی از «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران که حاوی ادعاهایی درباره روابط مسکو و تهران است واکنش نشان داد. ماریا زاخارووا گفت: خوب می‌دانیم چه کسانی مایلند به روابط میان روسیه و ایران و پیوندهای دیرینه ما […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1400
160 بازدید
کد مطلب : 47729

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به انتشار یک فایل صوتی از «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران که حاوی ادعاهایی درباره روابط مسکو و تهران است واکنش نشان داد.

ماریا زاخارووا گفت:

خوب می‌دانیم چه کسانی مایلند به روابط میان روسیه و ایران و پیوندهای دیرینه ما با ایران لطمه بزنند. اما در کل، اتکای ما به مواضع رسمی ایران است که بیش از یک بار اعلام شده است.

روسیه بر اساس اعمال شرکای خود قضاوت می‌کند نه بر اساس اظهاراتی که «نسنجیده و غیرقابل قبول» هستند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت:

دوست ما، جمهوری اسلامی ایران ظاهراً در دوران سختی قرار دارد. به این دلیل، از نگاه ما هر گونه بلوای رسانه‌ای را باید از دریچه این شرایط نگریست.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در فایل صوتی گفت‌وگوی خود با «سعید لیلاز» که در روزهای اخیر در شبکه سعودی «ایران اینترنشنال» انتشار یافته است، ادعاهایی را درباره تلاش روس‌ها برای جلوگیری از امضای برجام و همچنین سفر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»  مطرح کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *