اخبار داغ

پتروشیمی های ماهشهر۸هزاربسته معیشتی به نیازمندان اهداکردند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مراسمی ۸ هزار بسته معیشتی از سوی این سازمان به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، اداره بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان تحویل شد. این کمک‌ها به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال […]

اشتراک گذاری
08 اردیبهشت 1400
72 بازدید
کد مطلب : 47477

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مراسمی ۸ هزار بسته معیشتی از سوی این سازمان به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، اداره بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان تحویل شد.

این کمک‌ها به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خریداری شده است.

سید امید شهیدی‌نیا، رئیس شورای راهبردی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این مراسم گفت: از آغاز همه‌گیری کرونا مجموعه اقدام‌هایی از سوی شورای راهبردی انجام شد که یکی از اهداف ما کمک به قشور آسیب‌پذیر بود و بر این اساس، تاکنون چهار مرحله بسته معیشتی توزیع کرده‌ایم.

وی افزود: در این چهار مرحله، تاکنون ۲۶ هزار بسته اقلام مصرفی، خوراکی و بهداشتی تأمین و میان نهادهای حمایتی شهرستان توزیع شده است.

توزیع این بسته‌ها از امروز با اعزام به روستاهای شهرستان آغاز شده است و در روزهای آینده در شهرها نیز توزیع می‌شود.

منبع:شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *