اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: تابستان سختی پیش رو داریم /مشترکین همراهی کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان این که تابستان سختی پیش رو داریم، گفت: تمام توان خود را برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ به کار خواهیم بست. دکتر علی خدری با بیان این که تلاش‌ها در خصوص پیشگیری از خاموشی‌ها و […]

اشتراک گذاری
08 اردیبهشت 1400
113 بازدید
کد مطلب : 47509

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان این که تابستان سختی پیش رو داریم، گفت: تمام توان خود را برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ به کار خواهیم بست. دکتر علی خدری با بیان این که تلاش‌ها در خصوص پیشگیری از خاموشی‌ها و مدیریت شبکه توزیع برق در استان ادامه دارد؛ اظهار داشت: نشست های مختلفی با مدیران امور برق شهرستانها برگزار شده و مشکلات مورد بررسی قرار گرفته؛ اجناس و تجهیزات مورد نیاز گذر از پیک تابستان خریداری شده است ؛ همچنین انعقاد تفاهم نامه با مشترکین دیماندی و اداری را پیش رو داریم. به طور کلی آماده هستیم و مکاتبات مورد نیاز برای تصمیم گیری های کلان در حال انجام است.
خدری در خصوص نوع اقدامات مورد نیاز جهت گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰ گفت: اقدامات مختلفی همچون احداث رینگ بین خطوط؛ اصلاح و بهینه سازی شبکه ؛ تعویض پایه های فرسوده روستایی و شهری ؛ نصب ترانس های کمکی؛ تخصیص اجناس مورد نیاز و مواردی از این قبیل مورد نظر است. وی با تاکید بر این که همکاری مطلوب مردم برای جلوگیری از خاموشی‌ها؛ ضروری است؛ گفت: کمبود تولید نیروگاه‌های برق آبی، به دلیل کاهش بارندگی‌ها، باعث بهم خوردن تراز تولید و مصرف برق شده است؛ به همین دلیل باید پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت این شرایط و مصرف برق به صورت ویژه و جدی انجام دهیم؛ زیرا علاوه بر کاهش بارندگی‌ها، به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونایی و گرمای هوا، از هم اکنون شاهد افزایش مصرف برق هستیم. این مقام مسئول در ادامه از شهروندان درخواست کرد: شهروندان استفاده از وسایل پرمصرف را به ساعات غیر پیک منتقل کنند؛ در غیر این صورت ممکن است شبکه برق دچار خاموشی ناخواسته ‌شود. خدری با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف پیک بار برق و همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از این پیک در تابستان امسال؛ عنوان کرد: دستگاه های اداری وشهرکهای صنعتی سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده‌ می توانند مصرف برق در دستگاه هاوشرکتها را مدیریت کنند لذا همکاری تمامی ادارات وصنایع استان جهت عبور از پیک بار تابستان ضروری است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: از مردم فهیم و همیشه همراه استان انتظار می رود با هر اقدامی که باعث مصرف اصولی در مصرف برق می شود، حتی تنها با خاموش کردن کلید یک لامپ غیر ضروری و راهکارهای ساده دیگر؛ صنعت برق کشور را یاری نمایند.

منبع: تجهیز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *