اخبار داغ

دفاع ازاقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در نطنز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «دنیس راس»، مشاور «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در یادداشتی در روزنامه واشنگتن‌پست از اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در سایت نطنز دفاع کرده است. دنیس راس: به نظر می‌رسد ایرانی‌ها معتقدند دولت بایدن بیم دارد که اگر نتواند به برجام برگردد و برنامه هسته‌ای این کشور پیشرفت کند، جنگ تنها راه […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400
126 بازدید
کد مطلب : 47160

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «دنیس راس»، مشاور «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در یادداشتی در روزنامه واشنگتن‌پست از اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در سایت نطنز دفاع کرده است.

دنیس راس:

به نظر می‌رسد ایرانی‌ها معتقدند دولت بایدن بیم دارد که اگر نتواند به برجام برگردد و برنامه هسته‌ای این کشور پیشرفت کند، جنگ تنها راه برای جلوگیری از پیشرفت این برنامه خواهد بود و یا باید اسرائیلی‌ها اقدام نظامی کنند و یا باید آمریکا همین کار را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام دهد.

راس به دولت بایدن پیشنهاد کرده نشان دهد همزمان که طرفدار دیپلماسی است آماده استفاده از سایر گزینه‌ها برای مقابله با ایران است.

از این دیدگاه، کاری که اسرائیلی برای خرابکاری در نطنز انجام داده‌اند لزوماً بد نیست. این اقدام اولا برای دولت بایدن زمان می‌خرد تا برای رسیدن به تفاهم با ایرانی ها احساس عجله نکند. دوم اینکه اگر ایرانی‌ها باور داشته باشند که آمریکا از مسئله با خبر بوده و کاری برای جلوگیری از آن انجام نداده، این برایشان حاوی این پیام خواهد بود که ایالات متحده هزینه‌ اقدامات ایران را افزایش خواهد داد و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از این اقدامات جلوگیری خواهد کرد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *