اخبار داغ

پس لرزه هایی که همچنان در راه است ۲

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بعد از گذشت سه روز از انتشار فایل صوتی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه توسط تلویزیون ایران اینترنشنال هنوز جنجال ها برای این فایل صوتی داغ است و گویی زلزله ای در جهان اتفاق افتاده است. اما پس لرزه هایی که این زلزله داشته است: هر که کوتاه […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400
137 بازدید
کد مطلب : 47230

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بعد از گذشت سه روز از انتشار فایل صوتی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه توسط تلویزیون ایران اینترنشنال هنوز جنجال ها برای این فایل صوتی داغ است و گویی زلزله ای در جهان اتفاق افتاده است.

اما پس لرزه هایی که این زلزله داشته است:

هر که کوتاه آید از ما نیست

پست معنادار صفحه رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام

https://www.instagram.com/tv/COI8bEngjMF/?igshid=vzrsiumwbjan

واکنش فرزند شهید سلیمانی به صوت منتشر شده ظریف

فرار ظریف از توضیح درباره فایل صوتی محرمانه‌اش

وزیر امور خارجه در اینستاگرام:

من معتقدم کار برای تاریخ نکنید چون خطاب به تاریخ می‌گویم.

خیلی نگران تاریخ نباشید نگران خدا و مردم باشید.

فال نیک از گفت و گوی صریح ظریف

زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب  در یادداشتی نوشت:

عده‌ای که از نخستین ساعات انتشار این فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی، با تیترهای جهت‌دار، تلاش کردند تا ظریف را به نفع خود مصادره به مطلوب کرده و از احتمال تکرار حصر برای ظریف و ایجاد رعب در فضای خبری کشور، پروژه ناامیدسازی مردم را دنبال کنند.

از آنجا که برنده هرگونه خلوص و شفافیت در تصمیم‌گیری، مردم هستند، می‌توان انتشار این فایل و پیگیری کاربران در انتشار آن و حتی ارائه تحلیل‌های مثبت و منفی، له یا علیه آن را نشانه علاقه مردم ایران به سرنوشت کشور آن هم در آستانه یکی از بزرگترین انتخابات‌هاق تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست. انتخاباتی که از ماه‌ها قبل در پروژه ناامیدسازی ملت، آمار مشارکت در آن، بسیار اندک عنوان می‌شود. (جزئیات بیشتر : https://tajhiznews.ir/2021/04/27/فایل-صوتی-بهانه-جدیدی-برای-حملات-بیشتر/)

دستور رئیس جمهور به وزارت اطلاعات برای شناسایی ربایندگان فایل صوتی

ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری:

فایل صوتی وزیر امور خارجه توسط تلویزیون پترودلاری و طرفدار رنج و تحریم مردم منتشر شده است. همین امر نشانه توطئه آمیز بودن ربایش و پخش گزینشی این مصاحبه است.

رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند که عوامل توطئه را شناسایی کنند.ربایش این اسناد، توطئه‌ای علیه دولت، نظام و نهادهای سرافراز و توطئه‌ای علیه منافع ملی ماست.

ما منتظر خواهیم بود که آقای ظریف به ایران برگردند و توضیحات لازم درمورد سو برداشت‌ها را ارائه کنند.

سیستمی حسام الدین آشنا سیستم امنی نبود

حسین مرعشی، عضو حزب کارگزاران در واکنش به فایل صوتی ظریف:

اشتباه اصلی را در این روند سیستم ریاست‌جمهوری انجام داده است. این ایده شخص رئیس‌جمهور که وزرا را مکلف و وادار به انجام گفت‌وگوی عملکردی‌ای کند که ناگفته‌هایشان را در زمان مسئولیت بگویند، ایده خوب و دردسرسازی بود که حالا هم کمی دردسر‌ساز شده است.

متأسفانه سیستمی که آقای حسام‌الدین آشنا برای جمع‌آوری این گفت‌وگو‌ها پیاده کرده و به‌کار گرفته بودند سیستم امنی نبود.

تا آنجا که می‌دانم تقریبا همه اعضای هیأت دولت منهای اسحاق جهانگیری و محمود واعظی این گفت‌وگو‌های عملکردی را انجام داده‌اند و سعید لیلاز و محمدفاضلی نیز مصاحبه‌کننده بوده‌اند. همه گفت‌وگو‌ها هم ‌جز گفت‌وگوی وزیر اطلاعات که در وزارت اطلاعات و توسط بچه‌های آن مجموعه انجام شده، در یک استودیو در باغ کتاب بوده است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *