اخبار داغ

تسهیلات لوله‌کشی گاز در سیستان و بلوچستان ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش تسهیلات لوله‌کشی گاز منازل در این استان از پنج میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان در هیات دولت به تصویب رسیده است. به نقل از ایرنا ماندانا زنگنه روز سه‌شنبه در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با هدف بررسی نحوه گازرسانی به منازل، […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400
129 بازدید
کد مطلب : 47286

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش تسهیلات لوله‌کشی گاز منازل در این استان از پنج میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان در هیات دولت به تصویب رسیده است.

به نقل از ایرنا ماندانا زنگنه روز سه‌شنبه در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با هدف بررسی نحوه گازرسانی به منازل، ظرفیت ذخیره‌سازی گاز و ظرفیت ریلی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با پیگیرهای مکرر افزایش تسهیلات لوله‌کشی گاز منازل در استان از مبلغ ۵۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال در هیات دولت به تصویب رسید و از این محل یکهزار میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است.

مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده پارسال در حوزه گازرسانی استان گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی جامعه باید شرایطی فراهم شود تا همه مردم  این استان بتوانند از گاز شهری بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پارسال در حوزه گازرسانی و وضعیت موجود، راهکارهای ممکن برای بهبود وضعیت گازرسانی در سطح استان و عدم مواجهه با مشکل در فصل‌های سرد سال نیز مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *