اخبار داغ

معتقدم کشور نیاز به عنصر تغییر دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره با احتمال نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب، نام مرا اعلام کرده و من نیز در راستای خرد جمعی حزب، برنامه هایم را آماده کرده ام. صادق خرازی افزود: من مستقل آمده ام، اما در آینده ممکن است شرایط […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1400
89 بازدید
کد مطلب : 47058

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره با احتمال نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت:

حزب، نام مرا اعلام کرده و من نیز در راستای خرد جمعی حزب، برنامه هایم را آماده کرده ام.

صادق خرازی افزود:

من مستقل آمده ام، اما در آینده ممکن است شرایط متفاوت باشد.

معتقدم کشور نیاز به عنصر تغییر دارد و باید از وضعیت فعلی به وضعیت منطقی در حکمرانی برسیم.

 اگر در پی مبارزه با فساد، تبعیض، نابرابری، فقر و همچنین مهار تورم و البته ایجاد اشتغال هستیم چاره‌ای جز این نداریم که در همه مواضع دگردیسی کنیم.

معتقدم می‌توان کشور را بدون وابستگی به دیگر کشور‌ها و در عین روابط منطقی با جهان به خوبی اداره کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب وضع اقتصادی مردم را وحشتناک ارزیابی کرد و گفت:

ما در این شرایط بیش از ۹۳ میلیارد دلار یارانه به مردم پرداخت می‌کنیم که اتفاقا ارزیابی نشان می‌دهد ۶۳ درصد این یارانه به سمت اصحاب ثروت و قدرت و خارجی‌هایی می‌رود که درایران سرمایه گذاری کرده اند مثل انرژی ارزان برق و گازوئیل.

هم اکنون در حامل‌های انرژی حدود ۶۷ درصد یارانه مربوط به گازوئیل است و بنزین حداکثر ۸ درصد است، اما با بی تدبیری آقایان در آبان ۹۸ موضوع ۸ درصد بنزین مطرح شد، اما ۶۳ درصد یارانه گازوئیل رها شد و این خود بحران اجتماعی ایجاد کرد.

نتیجه فرارمغز‌ها و توجه نکردن به استعداد‌ها این می‌شود که در ناسا ۲۸۰ ایرانی کار کنند و اتفاقا روسا و اعضای هیات‌های علمی دانشکده‌های مهم به ویژه در آمریکا ایرانی هستند مفهوم این شرایط این است که ما برای دنیا تولید علم و عالم می‌کنیم نه برای خودمان.

منبع:‌ خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *