اخبار داغ

روحانی هیچ‌گاه پایگاهی در جریان اصلاحات نداشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران با تلاش برای جداسازی حساب اصلاح‌طلبان حزب کارگزاران با روحانی به عنوان نماد وضع موجود گفت: در مجلس قبل که تعداد قابل ‌توجهی آن را نمایندگان اصلاح‌طلب تشکیل می‌دانند، آن مجلس بیش از اینکه در اندیشه رفع مشکلات کشور باشد گرفتاری به مسائل سیاسی داشت. […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1400
152 بازدید
کد مطلب : 47016

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران با تلاش برای جداسازی حساب اصلاح‌طلبان حزب کارگزاران با روحانی به عنوان نماد وضع موجود گفت:

در مجلس قبل که تعداد قابل ‌توجهی آن را نمایندگان اصلاح‌طلب تشکیل می‌دانند، آن مجلس بیش از اینکه در اندیشه رفع مشکلات کشور باشد گرفتاری به مسائل سیاسی داشت.

هرچند مشکلات کشور ریشه در مسائل بین‌المللی دارد اما می‌توانستیم تصمیماتی بگیریم که چالش ها تا حدودی حل شود. واقعیت آن است که وضعیت ناپایداری کشور باعث ناپایداری‌ها موجود شده است.

در حال حاضر نیز نباید مشکلاتی ابتدایی مانند مشکل آب وجود داشته باشد. بسیاری از این زخم های فعلی با توجه دولت قابل ‌رفع بود. دولت به مشکلات کلان توجه داشت از این رو متوجه مشکلات کوچک در اقصی نقاط کشور نبود.

از حزب کارگزاران سازندگی غیر اینکه آقای جهانگیری به دولت نزدیک است معاشرتی بین حزب و دولت جز چند جلسه عمومی وجود نداشته است. حتی بعد از چند جلسه‌ای که اعضای حزب به دفتر معاون اول رفت ‌و آمد کردند به پیشنهاد ایشان روابط با جهانگیری کم شد.

خصلت آقای روحانی به حضور در جامعه نیست. بسیاری از مدیران ستادی نیز چنین اعتقادی دارند و موفق هم هستند اما در مجموع در کنار مردم بودن بسیار مهم است.

روحانی هیچ‌گاه پایگاهی در جریان اصلاحات نداشت. آقای روحانی در سال ۹۲ بخش عمده‌ای از رای خود را از شرایط به وجود آمده برای کشور بعد از رد صلاحیت آقای هاشمی به دست آورد.

همراهی اصلاح‌طلبان با روحانی همراهی در هم جهتی سیاسی نبوده همراهی اصلاح‌طلبان با روحانی تنها در رفع مشکلات کشور و مردم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *