اخبار داغ

برگزاری چهارمین نشست آموزشی جشنواره ملی نقش تن‌پوش

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد، تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1400
31 بازدید
کد مطلب : 47045

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد، تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این نشست ششم اردیبهشت ماه با موضوع «توانایی‌های لازم برای بازار کار طراحان لباس» و با حضور آزاده عسگری، طراح و مجری لباس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز دوشنبه، ۶ اردیبهشت ماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به آدرس http://instagram.com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *