اخبار داغ

با مشارکت نکردن در انتخابات دشمنان نظام شاد می شوند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در نشست خبری که امروز برگزار شد، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: ۳۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفتهٔ عقیدتی سیاسی سپاه طراحی شده است که به‌دلیل شیوع کرونا، اغلب این برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. از جملهٔ این برنامه‌ها می‌توان به دیدار […]

اشتراک گذاری
05 اردیبهشت 1400
80 بازدید
کد مطلب : 46895

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در نشست خبری که امروز برگزار شد، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:

۳۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفتهٔ عقیدتی سیاسی سپاه طراحی شده است که به‌دلیل شیوع کرونا، اغلب این برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

از جملهٔ این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان و ائمهٔ جمعهٔ سراسر استان، تجلیل از خانواده های شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام، تجلیل از فعالان فرهنگی، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست تبیین ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر برنامه‌ها اشاره کرد.

از دیگر برنامه‌های پیش‌رو، مشارکت در کمک‌های مؤمنانه است که توسط سپاه استان انجام خواهد شد که یک مرحلهٔ آن در روزهای گذشته انجام شده و مرحلهٔ دوم آن در روز ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) و مرحلهٔ سوم نیز در روز عیدفطر انجام خواهد شد.

در سال جاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز اعم از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش‌رو داریم، شرکت در این انتخابات نه تنها برای ملت ما حائز اهمیت است، بلکه برای دشمنان ما نیز مهم است، زیرا می‌خواهند ببینند مردم با وجود برخی مشکلات ناشی از ناکارآمدی مسئولان باز هم در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند یا خیر؛ در این میان مردم ما باید بدانند و آگاه باشند که اگر در انتخابات مشارکت نکنند دشمنان نظام را شاد خواهند کرد.

از سوی دیگر دشمنان این موضوع را نیز زیرنظر دارند که مردم به چه کسی رأی خواهند داد و اگر مردم طبق فرمودهٔ مقام معظم رهبری به کاندیدای مؤمن، دارای کفایت و معتقد به ظرفیت‌های داخلی رأی دهند دشمن مأیوس و سرشکسته خواهد شد.

انقلاب اسلامی ایران در پرتو نهضت اباعبدالله(ع) به پیروزی رسید و اگر می‌خواهیم این انقلاب به آرمان‌های خود دست یابد لازم است مسئولین تراز انقلاب اسلامی بر سر کار باشند، امروز سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی در تقابل با یکدیگر هستند و تنها راه نجات از انواع معضلات اجتماعی، برگزیدن سبک زندگی اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *