اخبار داغ

آقای ظریف لطفا متوجه جایگاه خود باشید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید خطیب زاده در خصوص فایل صوتی مخدوش منتشره در برخی رسانه ها با صدای دکتر ظریف در خصوص سردار سرافراز شهید سلیمانی: فایل صوتی منتشر شده از دکتر ظریف یک فایل تقطیع شده و گزینشی از یک گفتگوی داخلی ۷ ساعته است که به هیچ وجه منعکس کننده […]

اشتراک گذاری
05 اردیبهشت 1400
102 بازدید
کد مطلب : 46924

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید خطیب زاده در خصوص فایل صوتی مخدوش منتشره در برخی رسانه ها با صدای دکتر ظریف در خصوص سردار سرافراز شهید سلیمانی:

فایل صوتی منتشر شده از دکتر ظریف یک فایل تقطیع شده و گزینشی از یک گفتگوی داخلی ۷ ساعته است که به هیچ وجه منعکس کننده میزان احترام، تعاریف مفصل و تقدیرهایی که ایشان در ادامه گفتگو به تفصیل از تدبیر، خرد، رشادت و نقش منحصر بفرد سردار سلیمانی در توفیقات منطقه ای جمهوری اسلامی ایران دارند، نیست.

دوستی دیرینه و قرابت های دکتر ظریف با سردار سلیمانی بر کسی پوشیده نیست، این گفت‌وگو صرفا برای ثبت در حافظه سازمانی دولت تدبیر و امید ضبط شده بوده و قرار به انتشار آن نبوده است و معلوم نیست توسط چه افرادی و با چه اهداف و نیاتی به صورت گزینشی در فضای مجازی منتشر شده است.

متاسفانه با توجه به افزایش بی اخلاقی های سیاسی که این روزها به صورت فزاینده شاهد آن هستیم، باید منتظر تقطیع و پخش بخش های گزینشی دیگری از این گفتگو و یا موارد مشابه هم باشیم.

در صورت موافقت نهادهای ذیربط کل گفتگوی ۷ ساعته منتشر خواهد شد.

واکنش نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به فایل صوتی منتشر شده از گفت‌وگوی ظریف:

آقای ظریف باید راجع‌به مطالبی که در این مصاحبه مطرح کرده توضیحات لازم را بدهد.

آقای ظریف در این مصاحبه مطالبی را مطرح می‌کند که گویا نمی‌داند وزیر خارجه کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران است و مسائلی را به چالش می‌کشد که جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است که وی در آن سمت وزارت امور خارجه را دارد.

آقای ظریف پس از ۴۰ سال در حوزه دیپلماسی در جمهوری اسلامی ایران گویا هنوز متوجه خطوط قرمز نظام و خط مشی نظام در حوزه سیاست خارجی نیست.

ادعای برخی خبرنگاران در کلاب هاوس درباره انتشار فایل صوتی:

فایل صوتی ظریف همزمان برای چندین رسانه خارجی و چند خبرنگار آزاد فرستاده شده و نهایتا “ایران اینترنشنال” تصمیم به انتشار این فایل صوتی را گرفته است.

اولین واکنش اصلاح طلبان به انتشار فایل صوتی ظریف را محمدعلی ابطحی از خود نشان داد:

انتشار فایل خصوصی ظریف، کاری مثل دزدیدن اسناد هسته‌ای توسط اسرائیل است.

و اما واکنش جالب وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت به فایل صوتی منتشر شده از ظریف:

خدا به خیر کند با این فایل صوتی منتشر شده قرار است چه بلایی سر ما بیاورند تا افکار عمومی منحرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *