اخبار داغ

پایان تلخ زودهنگام الریان با شجاع خلیل زاده

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،بازی‌های هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا، امشب با پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل گوا هند و برد یک بر صفر الوحده امارات در مصاف با الریان قطر همراه بود. شاگردان یحیی گل محمدی با کسب چهارمین برد متوالی خود ۱۲ امتیازی شدند تا از شانس بالای صعود […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
36 بازدید
کد مطلب : 46464

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،بازی‌های هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا، امشب با پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل گوا هند و برد یک بر صفر الوحده امارات در مصاف با الریان قطر همراه بود.

شاگردان یحیی گل محمدی با کسب چهارمین برد متوالی خود ۱۲ امتیازی شدند تا از شانس بالای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها برخوردار باشند.

ضمن اینکه الوحده امارات نیز ۷ امتیازی شد تا همچنان امیدوار به صعود از این مرحله باقی بماند. این در حالی است که الریان قطر با کسب سه شکست و تنها یک تساوی در قعر جدول گروه پنجم قرار گرفته است تا دیگر شانسی برای صعود از این گرده نداشته باشد.

شجاع خلیل زاده و هم تیمی‌هایش در الریان قطر با باخت مقابل پرسپولیس در دیدار رفت و دو شکستی که مقابل الوحده امارات کسب کردند در صورت کسب هر ۶ امتیاز از دو بازی آینده خود هم نمی‌توانند از گروه صعود کنند.

طبق قوانین کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در صورتیکه تیم‌ها در مرحله گروهی هم امتیاز شوند جایگاه آنها با توجه به نتیجه‌ای که در دیدارهای مقابل هم کسب کردند اولویت دارد.

بنابراین الریان وداع زودهنگام با بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا داشتند تا حسرت خلیل زاده بابت نماندن در جمع سرخپوشان ایران بیش از پیش شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *