اخبار داغ

با وجود گنبد آهنین؛ موشک ها شناسایی نشدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بامداد امروز ۳۶ راکت به شهرک‌های یهودی نشین شلیک شد که فقط ۶ مورد آن رهگیری شد. خبرگزاری «شهاب»، امروز گزارش داد که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در حمله بامدادی ۳۶ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف شلیک شده و تنها شش […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
127 بازدید
کد مطلب : 46513

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بامداد امروز ۳۶ راکت به شهرک‌های یهودی نشین شلیک شد که فقط ۶ مورد آن رهگیری شد.

خبرگزاری «شهاب»، امروز گزارش داد که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در حمله بامدادی ۳۶ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف شلیک شده و تنها شش راکت از ۳۶ راکت شلیک شده رهگیری شده است.

طبق گزارش منابع فلسطینی، یکی از ساکنان شهرک «ناحل عوز» در نزدیکی نوار غزه در گفتگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با حملات بامدادی گفته است:

گنبد آهنین به درستی عمل نمی‌کند.

پایگاه خبری «عرب۴۸»:

برخی طرف‌های بین‌المللی برای جلوگیری از تنش و کم کردن شعله این آتش تلا‌ش‌هایی را برای میانجیگری میان حماس و تل‌آویو آغاز کرده‌اند.

این ماجرا از آنجا شروع شد جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در شهر قدس و به ویژه در اطراف مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیست چند بار درگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *