اخبار داغ

انتخاب سیاسی درستی کردیم و انتخاب اشتباهی نبود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حجت‌الاسلام محسن رهامی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری اظهار داشت: ما برای اداره و توسعه متوازن در حوزه‌های مختلف کشور و هم‌چنین برطرف کردن مشکلاتی که داریم، برنامه تدوین کرده‌ایم و من در سال‌های گذشته در نهادهای مختلف بوده‌ام، سفرهای خارجی داشته‌ام و از تجارب خوبی در این […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
70 بازدید
کد مطلب : 46520

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حجت‌الاسلام محسن رهامی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری اظهار داشت:

ما برای اداره و توسعه متوازن در حوزه‌های مختلف کشور و هم‌چنین برطرف کردن مشکلاتی که داریم، برنامه تدوین کرده‌ایم و من در سال‌های گذشته در نهادهای مختلف بوده‌ام، سفرهای خارجی داشته‌ام و از تجارب خوبی در این زمینه برخوردار هستم.

 فرهنگ، علم و فناوری، مسائل و موضوعات اجتماعی، اقتصادی، دفاعی ـ امنیتی و قضایی از جمله سرفصل‌های برنامه مذکور است و در این زمینه با کارشناسان مشورت و از نظرات آن‌ها استفاده کرده‌ام.

 بخشی از اختیارات اجرایی کشور ما نسبت به کشورهای که نظام ریاستی دارند، کمتر است ولی وعده داده می‌شود که کارهایی را انجام خواهیم داد ولی دستگاههای موازی در کشور وجود دارد و این وعده‌ها شدنی نیست.

۴۰ درصد اختیارات در حوزه قوه مجریه است و بخشی به حوزه رهبری و بخشی به مجلس و قوه قضاییه مربوط است و همین ۴۰ درصد هم مقدار کمی نیست و امکانات وسیعی در قوه مجریه وجود دارد و این گله به این معنا نیست که این مقدار را هم نمی‌خواهیم، بلکه باید همه حقوق ریاست‌جمهوری استیفا بشود.

ما سال ۹۲ طبق آن شرایط، انتخاب سیاسی درستی کردیم و نمی‌گوییم انتخاب اشتباهی بود و بعد از اینکه شرایط برای آقای خاتمی فراهم نشد و آقای هاشمی هم ردصلاحیت شد و گفتند سن او بالاست؛ نهایتاً به آقای روحانی رسیدیم. به‌دلیل خروج ترامپ از برجام و مشکلاتی که در این زمینه به‌وجود آمد، باید مشکلات را بپذیریم ولی به این معنا نیست که در آن زمان اشتباه انتخاب کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *