اخبار داغ

اظهارات سرمربی النصر عربستان بعد از پیروزی مقابل فولاد

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،«مانو منزس» در نشست خبری بعد از بازی فولاد ایران با النصر عربستان گفت: ما در سطح متمایزی ظاهر شدیم و به پیروزی رسیدیم. ولید عبدالله دروازه بان ما به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و از این بابت خوشحالیم چون او شایستگی اش را داشت. وی ادامه داد: […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
43 بازدید
کد مطلب : 46455

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،«مانو منزس» در نشست خبری بعد از بازی فولاد ایران با النصر عربستان گفت: ما در سطح متمایزی ظاهر شدیم و به پیروزی رسیدیم. ولید عبدالله دروازه بان ما به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و از این بابت خوشحالیم چون او شایستگی اش را داشت.

وی ادامه داد: من از هواداران النصر به خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم. اعتماد بازیکنان و مردم به مربی بسیار مهم است. تلاش می‌کنم تا این اعتماد را به واقعیت تبدیل کنم.

سرمربی تیم النصر با بیان اینکه تیمش نیاز به انسجام و هماهنگی بیشتری دارد، تاکید کرد: ما در مسابقه گذشته با همان ترکیب بازی کردیم. در مسابقات بعدی ممکن است برخی بازیکنان را به دلیل خستگی تغییر دهیم. هر سه روز یک بار باید بازی کنیم. امروز در سطح دیگری ظاهر شدیم و از همان ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشتیم. با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

منزس گفت: بعد از آنکه گل نخست را به ثمر رساندیم تیم ایرانی جلو کشید و سپس موقعیت‌های زیادی داشتیم که با زدن گل دوم موفق بودیم.

سرمربی النصر در مورد آسیب دیدگی عبدالله العمری گفت: ما در  ۲۴ ساعت آینده درباره مصدومیت این بازیکن با کادر پزشکی صحبت خواهیم کرد، زیرا هنوز وضعیت وی به طور دقیق تشخیص داده نشده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *