اخبار داغ

اصابت راکت به نظامیان صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ساعتی بعد از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار در شمال شرقی نوار غزه و شهر «سدیروت»،‌ منابع محلی این بار از به‌صدا درآمدن این آژیرها در مناطق صهیونیست‌نشین جنوب این منطقه خبر دادند.  رسانه‌های عبری و خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش دادند که صدای آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک صهیونیست‌نشین […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
79 بازدید
کد مطلب : 46742

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ساعتی بعد از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار در شمال شرقی نوار غزه و شهر «سدیروت»،‌ منابع محلی این بار از به‌صدا درآمدن این آژیرها در مناطق صهیونیست‌نشین جنوب این منطقه خبر دادند.

 رسانه‌های عبری و خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش دادند که صدای آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک صهیونیست‌نشین «نیریم» در منطقه اشکول شنیده می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای این خبر را تایید کرده و گفت در حال بررسی جزئیات است.

خبرنگار وبگاه «تایمز اسرائیل» گزارش داد:

یک فروند راکت شلیک‌شده از نوار غزه، به نزدیکی نظامیان صهیونیست مستقر در حوالی فنس‌های امنیتی دور این منطقه برخورد کرده است.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست که برای تجاوز هوایی به نوار غزه آماده می‌شوند، منورهایی را به آسمان منطقه «شجاعیه» شلیک کردند.

خبرنگار المیادین نیز از نوار غزه گزارش داد که هم‌اکنون ساکنان نوار غزه راهپیمایی‌های شبانه‌ای را در مناطق مرزی برای حمایت از مردم قدس اشغالی و مقاومت آنها در برابر نظامیان صهیونیست، برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *