اخبار داغ

ارزش‌های انقلاب ارزش‌های مردم ایران است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسن سبحانی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری: باور دارم ارزش‌های انقلاب از جمله استقلال، آزادی و جمهوریت نظام هنوز ارزش‌های مردم ایران است. انگیزه من از نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری بازگشت به همه اصول قانون اساسی از سوی جامعه است. به لحاظ اقتصادی اصول مختلفی نادیده گرفته شده […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
129 بازدید
کد مطلب : 46510

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسن سبحانی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری:

باور دارم ارزش‌های انقلاب از جمله استقلال، آزادی و جمهوریت نظام هنوز ارزش‌های مردم ایران است.

انگیزه من از نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری بازگشت به همه اصول قانون اساسی از سوی جامعه است.

به لحاظ اقتصادی اصول مختلفی نادیده گرفته شده است، مانند اصل ۴۳ قانون اساسی که در مقدمه بند اول آن آمده است که نیازهای اساسی مردم باید تامین شود نه اینکه دولت تامین کند.

اقتصاد نمی‌تواند از سیاست جدا باشد. ما بعد از جنگ، روندهای قانون اساسی را کنار گذاشتیم و به سمت انتخاب توصیه‌های موسسات بین المللی برای اقتصاد حرکت کردیم که متناسب با شرایط ما نبود به دلیل عدم تناسب با شرایط اقتصادی نتوانستیم از آن بهره‌مند شویم.

سال‌های ۹۲ و ۹۶ هم ثبت‌نام کردم و تا این لحظه حتی در حد یک کلمه به من اعلام نشده که چرا صلاحیتم برای نامزدی ریاست جمهوری احراز نشده است.

اگر گذشته را چراغ راه آینده بدانیم با توجه به اینکه منافع دو جناح در قطبی شدن است و اینکه جامعه نه بر اساس عقلانیت بلکه بر مبنای ضدیت با یک جناح تصمیم می‌گیرد احتمال دو قطبی شدن فضای رقابت چون گذشته قوی است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *