اخبار داغ

اولین شکست فولادخوزستان درجام باشگاه های آسیا مقابل النصر

اولین بازی از دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه D، امشب، سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود ریاض بین دو تیم صدرنشین النصر و فولاد برگزار شد. نیمه اول، فولاد این دیدار سنگین، نفس‌گیر و به عبارتی شش امتیازی را با تغییراتی نسبت به بازی‌های گذشته، با ترکیب: […]

اشتراک گذاری
03 اردیبهشت 1400
63 بازدید
کد مطلب : 46357

اولین بازی از دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه D، امشب، سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود ریاض بین دو تیم صدرنشین النصر و فولاد برگزار شد.

نیمه اول، فولاد این دیدار سنگین، نفس‌گیر و به عبارتی شش امتیازی را با تغییراتی نسبت به بازی‌های گذشته، با ترکیب: محسن فروزان، سید مهران موسوی، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد میری، حسین ابراهیمی، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری آغاز کرد.

شاگردان نکونام که شاداب‌تر از بازی قبل، به این دیدار آماده بودند، تسلط نسبی بیشتری نسبت به بازیکنان النصر عربستان به توپ و میدان داشتند و در دقایقی تا آستانه فروپاشی دروازه حریف هم پیش رفتند، ولی در این نیمه که شاهد فوتبالی درگیرانه از سوی هر دو تیم بودیم، گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و نمایندگان ایران و عربستان علیرغم ارائه یک بازی زیبا، با تساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، باز این بازیکنان فولاد بودند که با برتری نسبی تاکتیکی و تکنیکی خود، حریف را تا حدودی به عقب کشاندند تا تیم برتر دقایق آغازین نیمه دوم باشند.

اما یک اشتباه فردی در خط دفاعی فولاد، باعث شد تا النصر به اولین گل خود دست یابد. در دقیقه ۵۴، یک اشتباه مرگبار از سوی مهران موسوی مدافع فولاد، توپ را به عبدالرزاق حمدالله رساند تا این بازیکن با مهار توپ و پاس به عبدالفتاح عسیری، این بازیکن را با فروزان تک‌به‌تک کرده تا اولین گل تیمش رقم بخورد.

در حالیکه نکونام با به بازی گرفتن بازیکنانی مانند: کولیبالی، نیک‌نفس، قاسمی نژاد و احمدزاده، سعی در جبران گل خورده داشت و به حملات تیم خود افزوده بود و دو موقعیت گل را نیز از دست داده بود، در دقیقه ۸۶ عبدالرزاق حمدالله، یک‌تنه دفاع جلو کشیده فولاد را به هم ریخت و پس از عبور توپ از میان پاهای کولیبالی، با یک ضربه زیبای چیپ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع النصر علیرغم شایستگی فولاد، به پایان برسد.

در این گروه، النصر با ۸ امتیاز، السد با ۷، فولاد با ۵ و الوحدات اردن با ۱ امتیاز قرار دارند.

نورالدین امرابات، بازیکن مراکشی تیم النصر، امشب یکی از موثرترین بازیکنان تیمش در مقابل فولاد بود که با دوندگی بسیار زیاد، در تمام نقاط زمین حضور داشت و در کنار درخشش عبدالرزاق حمدالله، از عوامل اصلی پیروزی تیمشان مقابل فولاد بودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *