اخبار داغ

پروژه پتروشیمی کنگاوردرحال پیگیری است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،پروژه پتروشیمی شهرستان کنگاور در حال پیگیری بوده و زمان کلنگ زنی آن تاکنون به صورت قطعی مشخص نشده است. وی افزود: پروژه‌های دیگری همچون ذوب آهن و اخذ مجوز گاوداری صنعتی سه هزار راسی در شهرستان کنگاور در حال پیگیری است. فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به مزایای سرمایه گذاری در این […]

اشتراک گذاری
02 اردیبهشت 1400
66 بازدید
کد مطلب : 46103

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،پروژه پتروشیمی شهرستان کنگاور در حال پیگیری بوده و زمان کلنگ زنی آن تاکنون به صورت قطعی مشخص نشده است.

وی افزود: پروژه‌های دیگری همچون ذوب آهن و اخذ مجوز گاوداری صنعتی سه هزار راسی در شهرستان کنگاور در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به مزایای سرمایه گذاری در این شهرستان گفت: معافیات مالیاتی ۲۰ ساله برای سرمایه گذاران از تاریخ سرمایه گذاری، تخصیص اراضی منابع طبیعی و یا اعطای زمین‌های ارزان قیمت به سرمایه گذاران از جمله مزایای سرمایه گذاری در شهرستان کنگاور است.

الماسی تصریح کرد: برای هر پروژه سرمایه گذاری یک کارشناس ویژه تعیین شده که صفر تا صد پروژه و روند اخذ مجوز و اقدامات مورد نیاز در ادارات شهرستان کنگاور را پیگیری کند.

وی ادامه داد: ۲۸ هکتار از اراضی منابع طبیعی که قبلاً در تصرف سودجویان بوده و هم اکنون خلع ید شده در صورت انجام روند قانونی به سه پروژه سرمایه گذاری اختصاص می‌یابد

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *