اخبار داغ

رئیس‌جمهوری:ایران آماده تامین نیازهای انرژی پاکستان است

رئیس‌جمهوری در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن توافق‌ها تأکید و آمادگی ایران را برای تأمین نیازهای پاکستان در زمینه انرژی اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شانا، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، یکم اردیبهشت‌ماه) در دیدار با شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان […]

اشتراک گذاری
02 اردیبهشت 1400
102 بازدید
کد مطلب : 46171

رئیس‌جمهوری در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن توافق‌ها تأکید و آمادگی ایران را برای تأمین نیازهای پاکستان در زمینه انرژی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شانا، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، یکم اردیبهشت‌ماه) در دیدار با شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به اهمیت همکاری‌ها با این کشور به‌عنوان همسایه مسلمان ایران بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله روابط اقتصادی و تجاری و توسعه و تقویت بازارچه‌های مرزی تأکید کرد.

وی در این دیدار همچنین با اشاره به توافق‌های پیشین دو کشور همسو با توسعه همکاری‌ها، بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن توافق‌ها تأکید و آمادگی ایران را برای تأمین نیازهای پاکستان در زمینه انرژی اعلام کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این دیدار روابط با ایران را منحصربه‌فرد، ارزشمند و برادرانه توصیف و بر تقویت و تحکیم این روابط در همه زمینه‌ها تأکید کرد.

قریشی با اشاره به تاکید عمران‌خان، نخست‌وزیر پاکستان بر توسعه بیش از پیش روابط با ایران، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک روابط دوجانبه وارد مرحله‌ای تازه شود و شاهد گشایش‌هایی در توسعه روابط دو کشور به‌ویژه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *