اخبار داغ

۹ حلقه چاه نفت و گاز در نخستین ماه سال جاری حفر و تکمیل نهایی شد

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: ۹ حلقه چاه نفت و گاز در نخستین ماه سال جاری از سوی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران احمد تمدن روز چهارشنبه (یکم […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1400
54 بازدید
کد مطلب : 46003

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: ۹ حلقه چاه نفت و گاز در نخستین ماه سال جاری از سوی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران احمد تمدن روز چهارشنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۰) در توضیح بیشتر در این باره افزود: از این تعداد چاه یک حلقه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و هفت حلقه  تعمیری تکمیلی بوده است.

وی با بیان اینکه هشت حلقه از چاه های پیش گفته در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره حفر و تکمیل گردید، متراژ حفاری در این مدت را شش هزار و ۷۲۱ متر عنوان کرد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: در زمان حاضر ۲۳ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی این شرکت در حال جابجایی در میادین و مناطق نفتخیز کشور قرار دارد.

تمدن یادآور شد: با تلاش مجموعه کارکنان سختکوش این شرکت، سال گذشته ۱۱۶ حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی حفاری، تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *