اخبار داغ

۷ هزار انشعاب گاز شهری و روستایی در ارومیه در حال ساخت و نصب است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، علیرضا حاجی‌زاده رئیس بهره‌برداری  شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: در حال حاضر دو پروژه گازرسانی در شهرستان ارومیه در حال اجراست که شامل ساخت و نصب ۷ هزار مورد از انشعابات شهری و روستایی است. او اعتبار در نظر گرفته شده […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1400
133 بازدید
کد مطلب : 46000

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، علیرضا حاجی‌زاده رئیس بهره‌برداری  شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: در حال حاضر دو پروژه گازرسانی در شهرستان ارومیه در حال اجراست که شامل ساخت و نصب ۷ هزار مورد از انشعابات شهری و روستایی است.

او اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این دو پروژه را حدود ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلقون ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با هدف گازرسانی به حدود ۱۴ هزار خانوار روستایی در حال انجام است.

رئیس بهره‌برداری مرکز استان در ادامه، پیش بینی زمانی افتتاح این پروژه‌ها را شش ماهه دوم سال‌جاری ذکر کرد و گفت: تلاش ما بر این است که تا قبل از اتمام برنامه مصوب زمانبندی، این پروژه‌ها را به پایان رسانده و اهالی مورد نظر به شبکه گاز سراسری متصل شوند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه تاکنون به ۳۷۵ روستای ارومیه گازرسانی شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع از این روستا‌ها ۶۳۲۳ اشتراک‌پذیری صورت گرفته است.

به گفته رئیس بهره‌برداری مرکز استان در سال گذشته، ۴۴۸۴ مورد انشعاب جدید در این شهرستان واگذار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *