اخبار داغ

شهردار تهران در گود انتخاباتی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، چند روزی است که در فضای مجازی اعلام شده که احتمال حضور پیروز حناچی شهردار تهران در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وجود دارد. احزاب اتحاد و کارگزاران سازندگی، در حال تهیه برنامه ای هستند که پس از منتفی شدن کاندیداتوری سیدحسن خمینی و تاکید محمدجواد ظریف بر عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1400
100 بازدید
کد مطلب : 45870

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، چند روزی است که در فضای مجازی اعلام شده که احتمال حضور پیروز حناچی شهردار تهران در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وجود دارد.

احزاب اتحاد و کارگزاران سازندگی، در حال تهیه برنامه ای هستند که پس از منتفی شدن کاندیداتوری سیدحسن خمینی و تاکید محمدجواد ظریف بر عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، از ظرفیت مدیران اجرایی فعلی استفاده کنند وحناچی با توجه به سابقه شهرداری تهران یکی از گزینه های این دو حزب محسوب می شود.

با وجود اینکه چند روزی است این اخبار در شبکه های مجازی دست به دست می شود اما پیروز حناچی شهردار تهران در بهمن سال گذشته تاکید کرد که  تلاش می‌کنیم اداره امور شهر را از مسایل سیاسی دور نگه داریم و برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست‌جمهوری ندارم.

البته برخی از اعضای شورای شهر هم این موضوع را تکذیب کردند و حجت نظری عضو شورای شهر تهران قبلا درباره‌ی احتمال آمدن یا نیامدن پیروز حناچی شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدا گفت:

خیر نمی‌آید و برنامه‌ای هم برای حضور ندارند. او شهردار است و قرار نیست که شهرداری را رها کند.

چند ماه بیشتر به پایان عمر مدیریت فعلی شهرداری تهران نمانده است و البته شورا خواستار ارائه گزارش عملکرد شهرداری در این مدت بوده است.

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفته است ما تذکراتی زیادی به شهرداری تهران داده ایم که نتیجه هم از آن نگرفتیم البته به نظر من، شاید تعداد زیاد تذکرات باعث کم اثری آن شده است.

وی ادامه داد: در قانون ذکر شده که شورا حق مداخله در امور اجرایی را ندارد، اما به نظر بنده، زمانی که شورا اعلام کند که روش یا قانون موجود کفایت نمی‌کند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 چند وقتی است که فعالیت های انتخاباتی به صورت چراغ خاموش در شهرداری تهران انجام می شود هر چند که مدیران تاکید  دارند که این کار صورت نمی گیرد اما امروز سخنگوی شورای شهر تهران در این باره تذکری به شهرداری داد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *