اخبار داغ

حفاری چاه‌های نفت و گاز نور امید در روز‌های کرونایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، احمد تمدن معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به حفاری و تکمیل ۹ حلقه چاه نفت و گاز در فروردین ماه امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور گفت: یک حلقه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و ۷ حلقه تعمیری تکمیلی در […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1400
123 بازدید
کد مطلب : 46010

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، احمد تمدن معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به حفاری و تکمیل ۹ حلقه چاه نفت و گاز در فروردین ماه امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور گفت: یک حلقه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و ۷ حلقه تعمیری تکمیلی در فروردین ماه امسال انجام شده است.

او با بیان اینکه ۸ حلقه از چاه‌های مذکور در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره حفر و تکمیل شده است، افزود: متراژ حفاری در این مدت ۶ هزار و ۷۲۱ متر ثبت شده است.

تمدن اظهار داشت: در زمان حاضر ۲۳ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی این شرکت در حال جابجایی در میادین و مناطق نفت خیز کشور قرار دارد.

با تلاش مجموعه کارکنان سختکوش این شرکت، سال گذشته ۱۱۶ حلقه چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی حفاری، تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *