اخبار داغ

رفع مشکلات بانوان خراسان شمالی نیازمند اعتبارات بیشتر است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی خواستار تخصیص منابع کافی برای اجرای مصوبات سفر معاون امور زنان رئیس جمهور به این استان شد و گفت: نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر برای رفع مشکلات بانوان هستیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که با حضور معاون […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1400
115 بازدید
کد مطلب : 45607

بجنورد- استاندار خراسان شمالی خواستار تخصیص منابع کافی برای اجرای مصوبات سفر معاون امور زنان رئیس جمهور به این استان شد و گفت: نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر برای رفع مشکلات بانوان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که با حضور معاون امور بانوان رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس، در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش استان این بوده تا تمام مطالبات و خواسته‌های حوزه بانوان بدون در نظر گرفتن میزان اعتبارات را در همه شهرستان‌ها عملیاتی شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حوزه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بحث سواد آموزی بانوان با رشد ۴ درصدی شاهد پویایی مناسب در بانوان هستیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه معضلی به لحاظ اجرا در حوزه بانوان استان نداشتیم زیرا بانوان در تمامی عرصه‌ها دلسوزانه و مدبرانه فعالیت داشته‌اند.

شجاعی به سفرهای قبلی ابتکار، معاون نهاد ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده به استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: برای ساخت یک مدرسه سه کلاسه که از مصوبات این سفر بود یک میلیارد ریال اعتبار از سوی نهاد ریاست جمهوری و ۴ میلیارد ریال از سوی استان اختصاص یافت.

استاندار خراسان شمالی به مصوبه اجرا نشده سفر این مسئول به استان جهت ساخت هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: تمام امور مربوط به استان برای ساخت این هنرستان پیگیری شده که امیدواریم مراحل دیگر آن از سوی نهاد ریاست جمهوری پیگیری شود.

وی در انتها گفت: نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر برای رفع نداشته های حوزه بانوان استان هستیم.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *