اخبار داغ

در وین قدرتمندانه‌ مذاکره می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسن روحانی رییس جمهوری در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی کشور گفت: توافق هسته‌ای یک توافق چندجانبه بسیار مهم در سطح جهان بود. ما امروز در وین قدرتمندانه‌تر از قبل مذاکره می‌کنیم و معنایش این است که فشار حداکثری آمریکا کاملا شکست خورده است. در مذاکرات چارچوب تعیین […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1400
96 بازدید
کد مطلب : 45798

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسن روحانی رییس جمهوری در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی کشور گفت:

توافق هسته‌ای یک توافق چندجانبه بسیار مهم در سطح جهان بود. ما امروز در وین قدرتمندانه‌تر از قبل مذاکره می‌کنیم و معنایش این است که فشار حداکثری آمریکا کاملا شکست خورده است.

در مذاکرات چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده‌ایم و اگر آمریکایی‌ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

ایستادگی ملت در مقابل جنگ اقتصادی دشمن از صحنه‌های کم نظیر تاریخ کشور است و سخن و حرکتی که مردم را مایوس و بی نشاط کند، یک خیانت بزرگ است.

دولت برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور همه سلایق از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بالاترین افتخاری که در دولت دوازدهم بدست آمده این است که توانستیم با مقاومت و ایستادگی ملت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مقابل فشار حداکثری جهانی در طول سه سال و نیم گذشته ایستادگی کنیم و این دوره سخت را با عزت پشت سر بگذاریم.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *