اخبار داغ

اعزام پنج شمشیرباز به ازبکستان برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، رقابت‌های زون آسیا آخرین رویداد قاره‌ای است که شمشیربازان با حضور در آن می‌توانند شانس خود برای کسب سهمیه المپیک را امتحان کنند. این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار می‌شود. شمشیربازی ایران پنج نماینده در این رقابت‌ها خواهد داشت. آنها بامداد پنجشنبه تهران […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1400
59 بازدید
کد مطلب : 45570

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، رقابت‌های زون آسیا آخرین رویداد قاره‌ای است که شمشیربازان با حضور در آن می‌توانند شانس خود برای کسب سهمیه المپیک را امتحان کنند. این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

شمشیربازی ایران پنج نماینده در این رقابت‌ها خواهد داشت. آنها بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۴ و ۵ اردیبهشت ماه) به مصاف حریفان‌شان بروند.

علیرضا ادهمی و محمد رضایی در اسلحه فلوره و اپه مردان همراه با نجمه سازنچیان، نگین کافی و پریا ماهرخ در اسلحه سابر، فلوره و اپه بانوان نمایندگان اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

محمد میر محمدی و علی یعقوبیان مربیان فلوره و اپه هستند که در این سفر کنار شمشیربازان خواهند بود. توحیده فولادی و محسن وحدانی هم به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند.

ایران به خاطر کسب سهمیه تیمی اسلحه سابر مردان برای المپیک، در این اسلحه نماینده‌ای برای مسابقات زون آسیا نخواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *