اخبار داغ

آخرین وضعیت برگزاری بازی النصر عربستان و فولاد زیر سایه کرونا

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،تیم فوتبال النصر عربستان در حالی امروز سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند که ۹ عضو این تیم از جمله ۵ بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این موضوع دیدار النصر با فولاد را تحت تاثیر خود قرار داده است. یک منبع آگاه در AFC: اقدام […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1400
64 بازدید
کد مطلب : 45577

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،تیم فوتبال النصر عربستان در حالی امروز سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند که ۹ عضو این تیم از جمله ۵ بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این موضوع دیدار النصر با فولاد را تحت تاثیر خود قرار داده است.

یک منبع آگاه در AFC: اقدام خاصی برای النصر صورت نگرفته است

در این ارتباط سایت عربی زبان «کوره» با یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرده است تا مشخص شود AFC چه اقدامی برای تیم النصر ترتیب می‌دهد. این منبع گفت: تاکنون تمام موارد مثبت ویروس کرونا مربوط به تیم النصر است و نتیجه مثبتی در سایر تیم‌های شرکت کننده مشخص نشده است.

وی افزود: هر بازیکنی که تستش مثبت شود، باید به قرنطینه برود و از اردوی تیم کنار گذاشته شود. این فرد در سایر بازی‌های مراحل گروهی اجازه شرکت نخواهد داشت.

این منبع آگاه تاکید کرد: کمیته مسابقات AFC هیچ اقدامی برای باشگاه النصر انجام نخواهد داد و کار مطابق آنچه قبلاً مشخص شده است، پیش می‌رود. وضعیت این تیم منوط به معاینه و تست جدید در روز چهارشنبه است.

افزایش سخت گیری ها در اردوی النصر

همچنین یکی از اعضای تیم النصر به سایت کوره گفت: باشگاه النصر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا را با نگرانی دنبال و تلاش زیادی می‌کند تا از افزایش مبتلایان جلوگیری کند.

وی افزود: باشگاه اقدامات سخت گیرانه ای را انجام داده است و تصمیم گرفت صبحانه بازیکنان به صورت جداگانه برای اعضای تیم باشد. همچنین تجمع غیر از زمان تمرین ممنوع است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *