اخبار داغ

معاون وزیر دفاع نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  سرتیپ محمدحسن نامی امروز در جریان یک نشست خبری، نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. سرتیپ نامی : در دوران گذشته روسای جمهوری مختلفی مسوولیت را بر عهده گرفتند و هرکس به زعم خود برای ایران قدرتمند برنامه اقتصادی داشتند اما الان نیازمند تلاش […]

اشتراک گذاری
30 فروردین 1400
162 بازدید
کد مطلب : 45322

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  سرتیپ محمدحسن نامی امروز در جریان یک نشست خبری، نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

سرتیپ نامی :

در دوران گذشته روسای جمهوری مختلفی مسوولیت را بر عهده گرفتند و هرکس به زعم خود برای ایران قدرتمند برنامه اقتصادی داشتند اما الان نیازمند تلاش بیشتری در حوزه اقتصادی هستیم.

وقتی خود را با سایر کشورهای جهان مقایسه می‌کنیم نسبت به خیلی از آنها از ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار هستیم اما چگونه از ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این منابع را به ثروت تبدیل شود؟ بنابراین نیاز به برنامه ریزی داریم. باید توسعه با نگاه آزمایشی داشته باشیم چرا که  یکی از حلقه‌های مفقوده توسعه و عمران، عدم اجرای آمایش سرزمینی است.

محمد حسن نامی:

در ارتش مسوولیت ندارم و ارتش وارد کار سیاسی نمی‌شود. امروز که برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری استعفا کردم مثل یک فرد عادی جامعه هستم. 

نامی درباره کنار رفتنش به نفع فرد یا جریانی خاص در جریان انتخابات، افزود:

بستگی به شرایط دارد و طبیعی است اگر فردی چون آیت الله رییسی وارد شود باید همه تلاش کنیم همگرایی و وفاقی به وجود بیاید که کارها بهتر انجام شود. بنابراین در شرایطی که او وارد شود حتما به نفع رییسی کنار می روم.

در کارنامه سرتیپ نامی، سمت‌هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در کشور کره شمالی،  رییس اداره دوم و معاون ستاد مشترک ارتش،  رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح،  معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به چشم می‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *