اخبار داغ

بهتر است آقای رئیسی در قوه قضاییه فعلا باشند و وارد انتخابات نشوند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، امروز در نشست خبری درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: میزان مشارکت در انتخابات مجلس دشمنان را تحریک کرد که نظام را دچار مشکل و مردم را درگیر یاس کنند؛ برای انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی به میدان می رویم که ۸ سال تجربه […]

اشتراک گذاری
30 فروردین 1400
97 بازدید
کد مطلب : 45420

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، امروز در نشست خبری درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:

میزان مشارکت در انتخابات مجلس دشمنان را تحریک کرد که نظام را دچار مشکل و مردم را درگیر یاس کنند؛ برای انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی به میدان می رویم که ۸ سال تجربه در دولت های یازدهم و دوازدهم داشتیم.

منوچهر متکی درباره حضور رئیسی در انتخابات گفت:

مطالبه برای حضور آقای رئیسی برای انتخابات در اقشار مختلف وجود دارد اما از اینکه گروه خاصی نامه‌ای به رهبری زده‌اند تا آقای رئیسی در انتخابات شرکت کند، خبر ندارم. البته برخی هم معتقد هستند که ایشان در انتخابات حضور پیدا نکنند، چشم انداز قوه قضاییه از زمانی که ایشان حضور پیدا کردند خیلی روشن نیست به همین دلیل بهتر است در قوه قضاییه فعلا باشند و وارد انتخابات نشوند.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان افزود: آنهایی که مخالف حضور آقای رئیسی در انتخابات هستند یا خودشان نامزد دیگری دارند یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی بینند.

وی در پاسخ به این سوال که رقیب اصلی خود را کدام جریان می‌دانید؟ بیان کرد:

یک جریان، جریانی است که در ۸ سال گذشته کشور را مدیریت کرده و علیرغم اینکه برخی در تلاش هستند بازی را خراب کنند و هم بگویند من نبودم و هم بگویند دولت اختیاری ندارد؛ اما معتقدم که همه اینها از یک جریان هستند،

جریان دوم هم جریانی است که در دولت نبوده و صرفا شاهد و ناظر اعمال آن بوده است و آن هم جریان انقلابی کشور است و رقابت بین این دو جریان شکل گرفته است.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *