اخبار داغ

علی سلیمانی عضو کمیته علمی و هیات داوران اولین کنفرانس بین‌المللی ایده های نوین در فقه، حقوق و روانشناسی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز علی سلیمانی کارشناس ارشد حقوق دانشگاه تربیت مدرس عضو کمیته علمی و هیات داوران اولین کنفرانس بین‌المللی ایده های نوین در فقه، حقوق و روانشناسی شد .  اولین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در حقوق ، فقه و روانشناسی بزرگترین گردهمایی و تعامل صاحب‌نظران ترویج، آموزش، مدیریت و […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1400
146 بازدید
کد مطلب : 44918

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز علی سلیمانی کارشناس ارشد حقوق دانشگاه تربیت مدرس عضو کمیته علمی و هیات داوران اولین کنفرانس بین‌المللی ایده های نوین در فقه، حقوق و روانشناسی شد .

 اولین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در حقوق ، فقه و روانشناسی بزرگترین گردهمایی و تعامل صاحب‌نظران ترویج، آموزش، مدیریت و توسعه حقوق در ایران است که تاکنون مورد استقبال اندیشمندان، دانشجویان و بهره‌­برداران این ۳ حوزه واقع شده است. همچنین، فرصتی مناسب برای حضور، اندیشه‌ورزی، تدوین سیاست و برنامه­‌ریزی مدیران علمی و اجرایی بوده و راهنمای تداوم مسیر توسعه علوم ترویج و آموزش و غلبه بر چالش‌های پیش‌روی این نظام در پاسخگویی به نیازهای رو به تغییر جامعه خواهد بود.تاکنون گردهمائیهای متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت تبادل اطلاعات صاحب نظران این حوزه، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف کنفرانس فوق را برگزار خواهد کرد. 

رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این برنامه ، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *