اخبار داغ

سنگربان احتمالی استقلال در دیدار با الشرطه کیست؟

با وجود اینکه قانون حضور اجباری بازیکن حاضر در نشست خبری پیش از بازی تیم‌ها در ترکیب ثابت برداشته شده، اما معمولاً عرف این است بازیکنانی همراه سرمربی در نشست خبری پیش از یک بازی حضور پیدا می‌کنند که روز مسابقه در ترکیب اولیه تیمشان قرار دارند. فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در اولین دیدار […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1400
95 بازدید
کد مطلب : 45005

با وجود اینکه قانون حضور اجباری بازیکن حاضر در نشست خبری پیش از بازی تیم‌ها در ترکیب ثابت برداشته شده، اما معمولاً عرف این است بازیکنانی همراه سرمربی در نشست خبری پیش از یک بازی حضور پیدا می‌کنند که روز مسابقه در ترکیب اولیه تیمشان قرار دارند.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در اولین دیدار آسیایی تیمش نشان داد ریسک پذیر است و قابلیت اتخاذ تصمیماتی غیر قابل پیش بینی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش را دارد. همین ویژگی ریسک پذیری می‌تواند از آبی پوشان تیمی بسازد که کمتر مورد آنالیز حریفان قرار گیرد.

روز گذشته و در جریان نشست خبری پیش از بازی، این سید حسین حسینی سنگربان باتجربه آبی پوشان بود که فرهاد مجیدی را همراهی کرد؛ با اینکه مجیدی هیچ الزامی برای استفاده از بازیکنی که در نشست خبری حضور یافته در ترکیب اولیه تیمش ندارد، اما باید درصدی احتمال را برای اتخاذ یک تصمیم جالب دیگر از سوی سرمربی جوان آبی پوشان دانست.

باوجود پیروزی پر گل و جالب توجه استقلال در اولین شب مسابقات مقابل میزبان گروه سوم، دروازه آبی پوشان یکبار از روی نقطه پنالتی و یکبار هم در جریان بازی باز شد. هرچند رشید مظاهری روی هیچیک از گلهای دریافتی مقصر نبود و با ۴ نجات دروازه بالاتر از دیگر دروازه‌بانهایی قرار گرفت که در شب اول بازی‌ها به میدان رفتند، اما حسینی هم بازیکن باتجربه‌ای است که استفاده از او نیز جای نگرانی دارد.

تیم استقلال در دومین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد فردا به مصاف الشرطه می‌رود و این در حالی است که آنها با ۳ امتیاز در صدر و حریف عراقی شان بدون امتیاز در جای سوم جدول قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *