اخبار داغ

دومین چهره بزرگ فوتبال دنیا مغلوب تفکرات گل‌محمدی شد

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی سه بر یک مقابل الریان قطر در پایان هفته دوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت تا فینالیست فصل گذشته این رقابت‌ها بار دیگر برای باشگاه‌های متمول حاشیه خلیج فارس خط و نشان بکشد. سرخپوشان […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1400
51 بازدید
کد مطلب : 45019

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی سه بر یک مقابل الریان قطر در پایان هفته دوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت تا فینالیست فصل گذشته این رقابت‌ها بار دیگر برای باشگاه‌های متمول حاشیه خلیج فارس خط و نشان بکشد.

سرخپوشان در حالی مسیر موفقیت در آسیا را تکرار می‌کنند که رقیبان آنها نیز دست از ولخرجی‌های خود در کادر فنی و بازیکنان برنداشته‌اند. پول‌هایی که باعث شد شجاع خلیل زاده قید حضور در بازی فینال آسیا را بزند و در ابتدای فصل از جمع سرخپوشان رفته و در بازی شب گذشته با پیراهن الریان قطر مقابل هم تیمی‌های سابق خود بازی کند.

خلیل زاده که با رفتن به الریان مورد انتقاد هواداران قرار گرفت انگیزه‌های زیادی در بازی شب گذشته داشت اما عملکرد شاگردان یحیی به گونه‌ای بود که شجاع و هم تیمی‌هایش چاره‌ای جز تسلیم مقابل پرسپولیس نداشتند.

الریان قطر نه تنها خریدهایی نظیر خلیل زاده داشت بلکه بازیکنانی نظیر فائه کن، براهیمی، ترائوره و… را نیز به خدمت گرفته است. بازیکنانی که زیر نظر لوران بلان ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه سعی بر شکست پرسپولیس داشتند.

با این حال یحیی گل محمدی بار دیگر نشان داد توانایی‌های فنی‌اش بیشتر از بزرگی اسم ستارگان فوتبال جهان است. پرسپولیس در پایان نیمه اول با یک گل خورده به رختکن رفت اما در نیمه دوم سه بار دروازه الریان را گشود تا مقتدرانه به سه امتیاز شیرین این بازی برسد.

یحیی در گذشته نیز بی توجه به اسم همتای خود در تیم رقیب توانسته بود تاکتیک‌های مد نظر خود را در زمین مسابقه پیاده کند. ژاوی هرناندز که نبوغ تکنیکی اش در زمان بازی برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا علاقمندان به فوتبال را به وجد می‌آورد سال گذشته از این تیم شکست خورد تا چاره‌ای جز تمجید از هوش بالای بازیکنان پرسپولیس و تاکتیک‌های یحیی برایش نماند.

اتفاقی که پس از پایان بازی شب گذشته برای بلان نیز رقم خورد. سرمربی پر آوازه فوتبال اروپا برد در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با پرسپولیس را با شکست در نیمه دوم عوض کرد تا یحیی گل محمدی بار دیگر فارغ از نام‌ها برای دیدارهایی که معادلاتش پیچیده می‌شود بهترین تصمیمات را اتخاذ کند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *