اخبار داغ

هشتمین مرکز صادرات فرآورده‌های نفتی در تربت حیدریه افتتاح شد

هشتمین مرکز صادرات فرآورده‌های نفتی از انبار نفت منطقه تربت حیدریه با دستور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از طریق ویدیوکنفرانس به بهره‌برداری رسمی رسید. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شانا، در آیین گشایش هشتمین مرکز صادرات، جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه و […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1400
137 بازدید
کد مطلب : 44732

هشتمین مرکز صادرات فرآورده‌های نفتی از انبار نفت منطقه تربت حیدریه با دستور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از طریق ویدیوکنفرانس به بهره‌برداری رسمی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شانا، در آیین گشایش هشتمین مرکز صادرات، جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه و جمعی از مقام‌های کشوری و محلی حضور داشتند.

علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این مراسم از اهتمام مدیر و کارکنان منطقه تربت حیدریه برای اجرای پروژه صادرات در حداقل زمان ممکن تقدیر و تشکر کرد و گفت: این عملکرد و توجه منطقه به اجرای دقیق دستورعمل‌ها زمینه توسعه خدمات را فراهم می‌کند.

وی همچنین با ارائه راهکارهایی در جهت تسریع درخواست‌های ارائه‌شده از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دستور بررسی و اعلام نتیجه در حداقل زمان ممکن را برای امکان توسعه صادرات از انبار نفت منطقه تربت حیدریه صادر کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه نیز در این آیین با حضور در انبار و افتتاح نمادین پروژه ضمن تقدیر از مساعدت‌ها و حمایت‌های وزیر، مدیران و مسئولان در اجرای این پروژه، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه عملیاتی منطقه را تشریح کرد.

بلندی تصریح‌ کرد: همسو با اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و تحقق سیاست‌های دولت برای افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی و کمک به اقتصاد کشور، زیرساخت‌های صادراتی با اتکا به تخصص و تجربه نیروهای بومی منطقه با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن فراهم شد.

وی با تأکید بر آمادگی حداکثری مجموعه کارکنان پرتلاش منطقه به‌منظور توسعه خدمات، از پیگیری‌های مؤثر نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه، همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و دیگر مقام‌های محلی در فراهم آوردن شرایط صادرات در منطقه تربت حیدریه تشکر و قدردانی کرد.

محسن زنگنه، نماینده شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی‌ به حجم‌ عملیات‌ و فراهم بودن شرایط توسعه خدمات در حوزه ‌عملیاتی در منطقه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبار لازم درباره طرح‌های ارائه‌شده به‌منظور توسعه صادرات و رفع موانع احتمالی، توجه به محورهای مواصلاتی شهر در مسیر تردد نفتکش‌ها و همچنین تأمین نیروی لازم برای تکمیل کادر عملیاتی انبار نفت شد.

وی گفت: صادرات فرآورده‌های نفتی زمینه حضور تجار و مراودات تجاری، تردد ناوگان حمل‌ونقل و پویایی کسب‌وکارهای مرتبط‌ را فراهم می‌کند، ضمن‌ اینکه رونق اقتصادی خوبی را برای شهرستان خواهد داشت.

نماینده شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس، ضریب بالای امنیت ارسال محمولات نفتی از مبدأ تربت‌حیدریه به کشور همسایه را از قابلیت‌های این منطقه برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *