اخبار داغ

نماینده مجلس خبر از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری داد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شاهین محمدصادقی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست خبری از کاندیداتوری خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. نماینده دوره‌های هفتم و نهم مجلس و مشاور وزیر بهداشت در این نشست در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد از رقابت کنار بکشید یا کاندیدای پوششی هستید، […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1400
95 بازدید
کد مطلب : 44851

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شاهین محمدصادقی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست خبری از کاندیداتوری خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

نماینده دوره‌های هفتم و نهم مجلس و مشاور وزیر بهداشت در این نشست در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد از رقابت کنار بکشید یا کاندیدای پوششی هستید، تصریح کرد:

هرگز پوششی نبوده و به همه افراد احترام گذاشته‌ام و رفتارهای شخصیت‌شکن را نمی‌پذیریم و برای ریاست جمهوری آمده‌ام و در رقابت باقی خواهم ماند.

با وجود منصوب بودن از سوی سپاه برای طرح شهید سلیمانی هرگز سپاهی نبودم اما فرمانده سپاه به دلیل شرایط کشور ترجیح داد که یک فرد دانشگاهی را برای کمک به مردم بیاورد و من نیز برای به کمک آنها پذیرفتم. پس از آن نیز مجدد به کار خود در دانشگاه بازگشتم.

پزشک عمومی و متخصص جراحی پلاستیک هستم و بعد از مدیریت در عرصه دانشگاه‌های علوم پزشکی برای فوق تخصص به دانشگاه شهید بهشتی آمدم و دوره جراحی فک و صورت را در دانشگاه‌های انگلیس خواندم.

اگر بناست جمهوری اسلامی با قدرت پیش برود باید مردم را داشته باشیم زیرا زیربنا و فلسفه انقلاب مردم است. مردم احساس خوبی ندارند و دخل و خرجشان با هم جور نیست. به نوعی مردم از شرایط موجود خسته و دلسرد شدند و اعتماد مردم به مسئولان خدشه دار شده است.  

می‌پرسند اگر رئیس جمهور شوید چه کاری انجام خواهید داد. پیش از آن باید بگویم کارهای زیادی است که نباید انجام، به فضل الهی تصمیم گرفتم که به مردم دروغ نگویم و پا روی خون شهدای مردم نگذارم. اشرافی گری را تبلیغ نکرده و به مردم فخر نفروشم، تبعیض در اداره امور کشور قائل نشوم، منافع ملی و مردم را فدای منافع حزبی و قومی نکنم و در دفاع از آب و خاکم لحظه ای آرام و قرار نداشته باشم، برای مردم ارباب نباشم زیرا مردم ارباب و ولی نعمت انقلابند.

 نامزد ریاست جمهوری با بیان اینکه این کارها نه بودجه و نه مصوبه مجلس می‌خواهد ادامه داد:

خود رئیس جمهور به عنوان اولین فرد اجرایی کشور تصمیم می‌گیرد که رفتار غلط نداشته باشد. در دولت مسئولان باید صادقانه با مردم حرف بزنند و به وعده های خود وفادار باشند و بر مواضع جمهوری اسلامی محکم بایستند. ساده زیست باشند یعنی همان چیزی که قانون برایشان مشخص کرده وفادار و قانع باشند.

محمدصادقی در پاسخ به پرسشی درباره امکان تایید صلاحیت خود گفت:

من براساس قوانین موجود رجل سیاسی حساب شده و تصور می‌کنم تایید صلاحیت خواهم شد هرچند تصمیم‌گیری در این باره با شورای نگهبان است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *