اخبار داغ

عزم دولت برای اجرای برنامه‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، با اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: دولت دوازدهم بر اساس تکلیف قانونی خود در بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شورای هماهنگی را تشکیل داد. شورای هماهنگی با فعالیت بسیار برنامه اقدام و […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1400
92 بازدید
کد مطلب : 44782

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، با اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: دولت دوازدهم بر اساس تکلیف قانونی خود در بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شورای هماهنگی را تشکیل داد. شورای هماهنگی با فعالیت بسیار برنامه اقدام و عمل زنان سرپرست خانوار را تنظیم و در هیئت دولت به تصویب رساند و طبق این مصوبه اختیارات اجرای این برنامه به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شورای هماهنگی ارائه شد.

ابتکار تاکید کرد: حاصل اجرای این برنامه طراحی چند الگوسازی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حاشیه شهرها، مشاغل خانگی و غیره بوده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم یک پورتال جامع زنان سرپرست خانوار را رونمایی و فعال کرده است. ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی مصمم به اجرای دقیق تمام برنامه‌های مرتبط با امور زنان سرپرست خانوار هستیم و حتماً در این مورد ضمن حفظ تعامل خود با مجلس، گزارشات اجرای این طرح را به نمایندگان ارائه خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: جهت‌گیری تولیدات در کارگاه‌های حمایتی از مشاغل زنان سرپرست خانوار در شرایط کنونی به سمت تولیدات محصولاتی مانند ماسک، باند و شیلد رفته است و تلاش کردیم به این وسیله از این مشاغل حمایت لازم را انجام دهیم.

منبع : ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *