اخبار داغ

تا پایان امسال تقریباً به کل طالقان گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در حال حاضر ۳۷ پروژه گازرسانی روستایی در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۵ درصد شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از امید بانوان، «حسین تقی نژاد» اظهار کرد: مشترکین البرزی در ۱۲ ماه […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1400
101 بازدید
کد مطلب : 44867

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در حال حاضر ۳۷ پروژه گازرسانی روستایی در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۵ درصد شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از امید بانوان، «حسین تقی نژاد» اظهار کرد: مشترکین البرزی در ۱۲ ماه سال ۹۹ در مجموع ۵ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۵۱ متر مکعب گاز مصرف کرده‌اند که در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۳ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: مشترکان گاز استان در ۱۲ ماه  سال ۹۸ بیش از ۵ میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۳۷۱ هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

این مسئول با اشاره به تعداد مشترکان گاز البرز گفت: در حال حاضر ۹۱۰ هزار و ۹۲۲ مشترک در بخش‌های تجاری، خانگی و صنعتی است.

وی با بیان اینکه سالانه ۴۰ هزار مشترک به مشترکان گاز استان اضافه می‌شود، گفت: حدود ۵۰ درصد گاز تولیدی استان در بخش خانگی و مابقی نیز در بخش تجاری و صنعتی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای گازرسانی به مناطقی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشده اند، توضیح داد: تنها شهر فاقد گاز استان آسارا است و اغلب روستاهای بدون گاز استان نیز در منطقه چالوس و شهرستان طالقان که اغلب صعب العبور هستند واقع شده‌اند.

تقی نژاد با تاکید بر اینکه عملیات گازرسانی در طالقان با سرعت قابل قبولی در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۷ پروژه گازرسانی روستایی در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۵ درصد شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اشتهارد و فردیس جزو شهرستان‌های سبز استان هستند و در تلاش هستیم تا پایان سال طالقان نیز به آنها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *