اخبار داغ

دولت فعال، مجلس بی‌حال و قانون لگد مال

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،دولت روحانی با تمام قدرت به تخریب بنیان‌های کشور و تکمیل پروژه نفوذ مشغول است و تا آخرین روز هم دست از کار بر نخواهد داشت، مثلا : داروی ویژه انجام ام. آر. آی بیماران در کشور نایاب شده و انجام ام. آر. آی بیماران انجام نمی شود. آن هم […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1400
70 بازدید
کد مطلب : 44680

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،دولت روحانی با تمام قدرت به تخریب بنیان‌های کشور و تکمیل پروژه نفوذ مشغول است و تا آخرین روز هم دست از کار بر نخواهد داشت، مثلا :

داروی ویژه انجام ام. آر. آی بیماران در کشور نایاب شده و انجام ام. آر. آی بیماران انجام نمی شود. آن هم در حالی که این دارو در گمرک مانده و ترخیص نمی شود!

یک نفوذی انگلیس که سابقه همکاری با شبکه های ضدانقلاب فارسی زبان لندنی را داشته و مدتها به حمایت از گروه‌های تکفیری سوریه مشغول بوده با حمایت عوامل جبهه مشارکت و با زیر پا گذاشتن همه قوانین در همین روزها به عنوان هیات علمی در دانشگاه تهران استخدام شده است!

در طول ٣ سال اخیر، رژیم صهیونیستی، در ۴ نوبت به برنامه هسته ای ما ضربه زده و در هیچ یک از موارد وزارت اطلاعات موفق به کشف و خنثی کردن این عملیاتها نشده است!

و در تمام این احوال مجلس محترم مشغول تماشاست و انگار نه انگار که در قبال این خیانتها و جنایت‌ها مسئولیتی دارد. و بماند که «جنابان قالیباف و زاکانی و سایر پدر خوانده های اصول گرایی» که مانع استیضاح روحانی شده و عملا دست اورا برای تکمیل خیانتها و جنایت‌ها باز گذاشتند، شریک جرائم روحانی اند و بی حالی و خنثی شدن مجلس در این روزهای بحرانی، دستپخت همین دوستان است!

دوستانی که حال و حوصله سوال از وزیر اطلاعات بابت ضربه های پی در پی به برنامه هسته ای را هم ندارند و زورشان نمی رسد تا در برابر استخدام غیرقانونی مزدور سعودی‌ها در دانشگاه تهران بایستند.

محمد صادق کوشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *