اخبار داغ

کتاب اصول بازاریابی با رویکرد بیمه عمر اثر سر کار خانم سمیه صائب نیا و جناب آقای سید پدرام موسوی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،امروزه بازاریابی یکی از راه‌هایی هست که هر سازمان برای دست یافتن به موفقیت باید انجام دهد. انجمن بازاریابی آمریکا در سال ۱۹۸۵ بازاریابی را یکی از وظایف سازمانی و مجموعه‌ای از فرایندهای مرتبط با خلق ارزش، اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن ارزش و تحویل آن به مشتریان مطرح کرد و همچنین […]

اشتراک گذاری
27 فروردین 1400
108 بازدید
کد مطلب : 44549

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،امروزه بازاریابی یکی از راه‌هایی هست که هر سازمان برای دست یافتن به موفقیت باید انجام دهد. انجمن بازاریابی آمریکا در سال ۱۹۸۵ بازاریابی را یکی از وظایف سازمانی و مجموعه‌ای از فرایندهای مرتبط با خلق ارزش، اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن ارزش و تحویل آن به مشتریان مطرح کرد و همچنین به این موضوع اشاره کرد که بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان را، به شکلی که منافع سازمان و ذی‌نفعان آن را تأمین کند، شامل می‌شود.

کتاب اصول بازاریابی با رویکرد بیمه عمر یکی از دروس رشته مدیریت بیمه می‌باشد که در این درس دانشجو علاوه بر یادگیری مباحث بازاریابی، مطالبی در خصوص بیمه عمر و چگونگی استفاده از بازاریابی در صنعت بیمه یاد می‌گیرد. در این راستا کتاب حاضر در دو بخش اصول بازاریابی که شامل سه فصل ۱- بازاریابی چیست؟ ۲- رفتار خریدار و ۳- محیط بازاریابی و تقسیم‌بندی بازار می‌باشد و در بخش دوم اصول بازاریابی بیمه عمر که شامل دو فصل ۱- بیمه عمر چیست؟ و ۲- اصول بازاریابی بیمه عمر می باشد تقسیم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *